Gå til innhold

Strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hmm, jeg begynner å lure på om pakken min noen gang kommer jeg :sjenert: Hvor lang tid har det tatt for dere andre?

Det står i mailen at den ble sendt 24 november, og var under 200 kr... Er jeg bare veldig utålmodig nå? Er julegave til en venninne, så blir litt bekymra :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg venter også på en pakke, som normalt skulle vært her til nå. Min pakke koster også under 200 kr, og er julegave! Må pakke den inn og sende den videre, så den bør dukke opp ganske snart hvis det skal gå!

Gjest idac i.i
Skrevet

Jeg bestilte 4 pakker nylig. Alle under 200kr når rabatten ble trukket fra. 3 av pakkene har kommet, og tror du ikke de på Straberrynet har klart å skrive summen FØR rabatt noe som førte til at jeg måtte ut med 460kr for moms og fortolling for de tre pakkene. Den 4 pakken har ikke kommet ennå, bestilte den 22.nov og den kostet 140kr.

Håper de ikke har begynt med å skrive feil verdi på pakkene igjen. Sendte dem mail og de sa at det "bare" var å fakse kvittering så får jeg pengene tilbake. Syns ikke det er bare det når de gjør feil.

Så det kan hende at det er derfor pakkene deres er forsinket også?

Skrevet

Jeg fikk pakken min i dag jeg, og den bestilte jeg 23 november, gla nå=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...