Pimbila Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 What's wrong here AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "Forward ", the answer will be really obvious. Er det noe feil her? Finner ingenting, jeg.
Lilith Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 :klø: Ne-ei ... ser ikke noe jeg, heller.
Gjest Britt Banditt Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, den der har ikke jeg skjønt heller
MellonCollie Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har heller ikke skjønt den. Nå har jeg riktignok ikke gjort som det står der og posta den selv, men kan ikke skjønne at det skal gjøre noe forskjell
Pimbila Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Det må jo være noe med det derre forward-opplegget, men det skjer ingenting på Facebook. Kanskje det har vært en mail en gang, og poenget er borte siden det er på Facebook??? Aaaaaner ikke. GRR!
Gjest Fikk den på mail for noen dager Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det er fordi den er feil... sånn skal den se ut: whats wrong here? AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious. Og feilen er selvfølgelig "whats wrong here?". Det er den repost this-greia som har "ødelagt" den du har fått på wall'en din.
Pimbila Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2007 Å, den var jo bra.. Hehe, ikke akkurat den beste, nei.
Gjest Advena Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Eller så er det bare en ny versjon av kjedebrev?
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 10. desember 2007 #13 Skrevet 10. desember 2007 Jeg har fått den mange ganger på Facebook, men med apostrof. Jeg leste en annen plass at OOo var erstattet med 000 (altså nuller) og/eller at III egentlig var tre L-er med liten bokstav. I postene jeg har fått på Facebook, er det ikke nuller, ikke L-er med liten bokstav og apostrofen er med. Min teori er at det er bare nok et kjedebrev som skal få folk til å spamme veggen til så mange som mulig. Ellers hadde de nok aldri skrevet at man svaret blir klart for deg når du trykker Forward.
Gjest meglol Skrevet 23. desember 2007 #14 Skrevet 23. desember 2007 whats wrong here? AAA BBB CCC DDD EEE FFF GGG HHH III JJJ KKK LLL MMM NNN OOO PPP QQQ RRR SSS TTT UUU VVV WWW XXX YYY ZZZ Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious. Feilen er at det står WHats wrong here. Det har jo ikke noe å gjøre med alfabetet som står skrevet opp under. Det er hele greie.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #15 Skrevet 23. desember 2007 Forklarende eller forvirrende? http://wiki.answers.com/Q/What_is_the_erro...WWW_XXX_YYY_ZZZ
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2007 #16 Skrevet 23. desember 2007 516 treff på google, så er visst flere som lurer på denne. http://www.google.no/search?sourceid=navcl...+XXX+YYY+ZZZ%22
Gjest Takknemlig_Gutt Skrevet 15. januar 2008 #17 Skrevet 15. januar 2008 516 treff på google, så er visst flere som lurer på denne. http://www.google.no/search?sourceid=navcl...+XXX+YYY+ZZZ%22 Jeg fant også denne tråden via Google, etter å ha irritert meg over det på Facebook i lengre tid. Folk må lære seg apostrofer.
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #18 Skrevet 18. januar 2008 Det er trist å se at det er få som klarer denne. Det som går igjen i ALLE versjonene, er denne teksten på slutten: Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious. Legg merke til hva tittelen skal hete. Dessverre er ikke alltid tittelen slik, siden folk ikke klarer å skrive. "what's wrong here". Denne har apostrof, men ikke et FORBANNA SPØRSMÅLSTEGN! Spørsmålstegn heller enn apostrof. Takk for meg.
Munachimso Skrevet 22. januar 2008 #19 Skrevet 22. januar 2008 Har sette den flere stedermed både apostrof og spørsmålstegn, tror ikke det er noe galt med den jeg, bare lureri for å få folk til å sende den videre. De som lagde den sitter sikkert og ler godt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå