Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

What's wrong here

AAA

BBB

CCC

DDD

EEE

FFF

GGG

HHH

III

JJJ

KKK

LLL

MMM

NNN

OOO

PPP

QQQ

RRR

SSS

TTT

UUU

VVV

XXX

YYY

ZZZ

Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "Forward ", the answer will be really obvious.

Er det noe feil her? Finner ingenting, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klø: Ne-ei ... ser ikke noe jeg, heller.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Hehe, den der har ikke jeg skjønt heller :fnise:

Skrevet

Jeg har heller ikke skjønt den. Nå har jeg riktignok ikke gjort som det står der og posta den selv, men kan ikke skjønne at det skal gjøre noe forskjell :fnise:

Skrevet

Det må jo være noe med det derre forward-opplegget, men det skjer ingenting på Facebook. Kanskje det har vært en mail en gang, og poenget er borte siden det er på Facebook???

Aaaaaner ikke. GRR!

Gjest Fikk den på mail for noen dager
Skrevet

Det er fordi den er feil... sånn skal den se ut:

whats wrong here?

AAA

BBB

CCC

DDD

EEE

FFF

GGG

HHH

III

JJJ

KKK

LLL

MMM

NNN

OOO

PPP

QQQ

RRR

SSS

TTT

UUU

VVV

XXX

YYY

ZZZ

Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious.

Og feilen er selvfølgelig "whats wrong here?".

Det er den repost this-greia som har "ødelagt" den du har fått på wall'en din.

Skrevet

At det mangler apostrof? Øh.

Skrevet
Å, den var jo bra.. :roll:

Hehe, ikke akkurat den beste, nei.

Skrevet

Eller så er det bare en ny versjon av kjedebrev? ;)

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg har fått den mange ganger på Facebook, men med apostrof. Jeg leste en annen plass at OOo var erstattet med 000 (altså nuller) og/eller at III egentlig var tre L-er med liten bokstav. I postene jeg har fått på Facebook, er det ikke nuller, ikke L-er med liten bokstav og apostrofen er med. Min teori er at det er bare nok et kjedebrev som skal få folk til å spamme veggen til så mange som mulig. Ellers hadde de nok aldri skrevet at man svaret blir klart for deg når du trykker Forward.

:)

• 2 uker senere...
Skrevet

whats wrong here?

AAA

BBB

CCC

DDD

EEE

FFF

GGG

HHH

III

JJJ

KKK

LLL

MMM

NNN

OOO

PPP

QQQ

RRR

SSS

TTT

UUU

VVV

XXX

YYY

ZZZ

Did you know that 80% of UCSD students could not find the error above? Repost this with the title "what's wrong here", and when you click "post ", the answer will be really obvious.

Feilen er at det står WHats wrong here. Det har jo ikke noe å gjøre med alfabetet som står skrevet opp under. Det er hele greie.

• 4 uker senere...
Skrevet

Det er trist å se at det er få som klarer denne.

Det som går igjen i ALLE versjonene, er denne teksten på slutten:

Legg merke til hva tittelen skal hete. Dessverre er ikke alltid tittelen slik, siden folk ikke klarer å skrive.

"what's wrong here". Denne har apostrof, men ikke et FORBANNA SPØRSMÅLSTEGN!

Spørsmålstegn heller enn apostrof. Takk for meg.

Skrevet

Har sette den flere stedermed både apostrof og spørsmålstegn, tror ikke det er noe galt med den jeg, bare lureri for å få folk til å sende den videre.

De som lagde den sitter sikkert og ler godt nå.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...