treningsjenta Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 var i butikken i midten av oktober mnd og bestilte et smykke til jul, julegave. tenkte jeg skulle være tidlig ute slik at det rakk å komme før jul. spurte i butikken om hvor lang tid det tok før det var ferdig, og fikk beskjed om at det tok toppen en mnd. jeg spurte særskilt om det ville rekke å være ferdig før julaften, og det var det ikke noe tvil om... så da bestilte jeg det. nå er det seks uker siden. jeg ringte forrige uke, da fikk jeg beskjed om at de skulle purre på det og ringe meg tilbake med nærmere beskjed. Men ingen ringte. Ringte i går, og fikk samme beskjeden men ingen ringte. Ringte igjen idag, og hun sa at de ikke hadde fått noe svar derfra og ingen svarte når de ringte. Da jeg forklarte hvor dårlig dette var sa hun bare at dette kunne ikke hun gjøre noe med.. Dette betyr, om jeg ikke får det før jul, at jeg kunne habestilt et annet sted og fått det der. Nå er det uansett for sent å bestille et annet sted, for det er for knap tid igjen. Og jeg som var såå tidlig ute for å unngå nettopp dette... :gråte:
messy Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 Jeg jobber i gullsmed og vet at av og til har det skjedd misforståelser mellom kunde og butikk. Kunden får beskjed om at varen de har bestilt er kommet, glemmer det- og vi ender opp med å sette den ut i butikken igjen. Eller at vi glemmer å gi beskjed og etter en måneds tid selger vi den i butikken. Det kaaan jo være at det siste har skjedd i ditt tilfelle. Jeg ville gått inn i butikken og tatt det opp med dem der, eventuelt bare kansellere hele bestillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå