Gjest Gjest_Anni_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Nå er det en stund siden jeg har vært innom her; mange fremmede navn... Men jeg har et spørsmål og fant ut at det var sikkert her inne jeg ville få det beste svaret! Etter hva jeg har sett, leder Sverige stort over Norge på bloggefronten innen disse temaene vi liker å diskutere her inne... Jeg har igrunnen ikke lett så nøye, jeg tenkte å spørre dere andre først: Har dere noen favoritter innen norske blogger? Jeg sitter klar til å legge dem inn som favoritter her på min pc! Tusen takk! AnniS.
Vilje Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 annemas.blogg.no fant jeg igår, den var interessant
lillesky Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 The Glamorous Librarian (norsl) - ingen over, ingen ved siden.
Gjest Audrey Horne Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 annemas.blogg.no fant jeg igår, den var interessant The Glamorous Librarian (norsl) - ingen over, ingen ved siden. Ingen av disse er rendyrkede skjønnhetsblogger, jeg har faktisk ikke funnet noen norske så jeg leser de svenske.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #6 Skrevet 24. januar 2008 Jeg synes denne er bra: http://rocketqueens.blogg.se/ Kanskje litt vel fargerik sminke til tider, men fint med litt inspirasjon...
Unika Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Les min www.izzie-fashion.blogspot.com ! Ikke så mye skjønnhet og velvære enda,men kanskje jeg skal begynne med det? Skriver om mote,vesker,musikk,kultur,kjendiser,innkjøp +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå