Gjest Tralla la utlogget Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Kan noen hjelpe meg med navnet på en julefilm som ble vist på en av de norske kanalene i julen i fjor? Den hadde handling fra 50-tallet og handlet om en gjeng småtasser og hva de opplevde i dagene før jul. Han ene ønsket seg et lekegevær som han hele tiden fikk beskjed om at han ALDRI kom til å få fordi "you'll shoot your eye out", men så fikk han det til jul likevel. Han hadde også en lillebror som var pakket inn i en diger, rød bobledress så han vagget bortover og ikke klarte å reise seg igjen da han datt. Disse guttene ble ertet av en annen guttegjeng. Og så husker jeg at faren i familien vant en lampe i en konkurranse, som ble levert på døren i en diger eske. Lampen som var utformet som et damebein, og kona kunne ikke fordra denne lampen og sørget selvsagt for å "komme borti" den da hun gjorde rent. Denne filmen er noe av de koseligste jeg har sett på mange år og skulle gjerne funnet ut om den er å finne på dvd, men da må jeg vite hva den heter. Er det noen som husker denne fra TV-julen 2006? På forhånd tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror kanskje du tenker på denne : http://www.imdb.com/title/tt0085334/ Så den selv, og det er en koselig film ja Husker godt lampa i vinduet hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå