Gå til innhold

Hva het julefilmen?

Gjest Tralla la utlogget

Anbefalte innlegg

Gjest Tralla la utlogget
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med navnet på en julefilm som ble vist på en av de norske kanalene i julen i fjor? Den hadde handling fra 50-tallet og handlet om en gjeng småtasser og hva de opplevde i dagene før jul. Han ene ønsket seg et lekegevær som han hele tiden fikk beskjed om at han ALDRI kom til å få fordi "you'll shoot your eye out", men så fikk han det til jul likevel.

Han hadde også en lillebror som var pakket inn i en diger, rød bobledress så han vagget bortover og ikke klarte å reise seg igjen da han datt. Disse guttene ble ertet av en annen guttegjeng.

Og så husker jeg at faren i familien vant en lampe i en konkurranse, som ble levert på døren i en diger eske. Lampen som var utformet som et damebein, og kona kunne ikke fordra denne lampen og sørget selvsagt for å "komme borti" den da hun gjorde rent.

Denne filmen er noe av de koseligste jeg har sett på mange år og skulle gjerne funnet ut om den er å finne på dvd, men da må jeg vite hva den heter. Er det noen som husker denne fra TV-julen 2006? På forhånd tusen takk!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...