Gå til innhold

Øyenskygger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg har lyst på nye øyenskygger i disse farvene, har dere noen tips?

Trenger ikke å være av samme merke, men jeg kjøper helst bar kvalitets merker, slik som gerlain, dior osv

Er det noen av disse farvene dere bruker å kombinere, fortell.... synes det høres så fint ut med brunt og gull, vet ikke helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fin skygge i bronseskimmer fra KMM og en fin en i gull fra Make up store. Selv bruker jeg også skygger fra f.eks. Chanel, men jeg er godt fornøyd med disse to.

Skrevet
Jeg har lyst på nye øyenskygger i disse farvene, har dere noen tips?

Trenger ikke å være av samme merke, men jeg kjøper helst bar kvalitets merker, slik som gerlain, dior osv

Er det noen av disse farvene dere bruker å kombinere, fortell.... synes det høres så fint ut med brunt og gull, vet ikke helt.

Liker Les 4 Ombres Eye Makeup fra Chanel.

No. 27 Golden Eyes eller No. 81 Beiges Velours kunne kanskje passet? Kan jo kikke på de neste gang du er innom et parfymeri :)

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Hei! :)

Jeg har noen fine MAC øyenskygger. Det er jo aktuelt bare hvis du bor i Oslo-området da.

Fargene er Tempting og Honey Lust. Den første er litt mørk brunaktig med skimmer, mens nr.2 er mer gullaktig med skimmer. Veldig fine og bra øyenskygger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...