Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har lyst på nye øyenskygger i disse farvene, har dere noen tips? Trenger ikke å være av samme merke, men jeg kjøper helst bar kvalitets merker, slik som gerlain, dior osv Er det noen av disse farvene dere bruker å kombinere, fortell.... synes det høres så fint ut med brunt og gull, vet ikke helt.
Saeria Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har en fin skygge i bronseskimmer fra KMM og en fin en i gull fra Make up store. Selv bruker jeg også skygger fra f.eks. Chanel, men jeg er godt fornøyd med disse to.
Gjest MN Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har lyst på nye øyenskygger i disse farvene, har dere noen tips? Trenger ikke å være av samme merke, men jeg kjøper helst bar kvalitets merker, slik som gerlain, dior osv Er det noen av disse farvene dere bruker å kombinere, fortell.... synes det høres så fint ut med brunt og gull, vet ikke helt. Liker Les 4 Ombres Eye Makeup fra Chanel. No. 27 Golden Eyes eller No. 81 Beiges Velours kunne kanskje passet? Kan jo kikke på de neste gang du er innom et parfymeri
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Jeg har noen fine MAC øyenskygger. Det er jo aktuelt bare hvis du bor i Oslo-området da. Fargene er Tempting og Honey Lust. Den første er litt mørk brunaktig med skimmer, mens nr.2 er mer gullaktig med skimmer. Veldig fine og bra øyenskygger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå