Gjest haster! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg leter etter pensko i gull/bronsefarge. Noen som har tips til et fint par? Jeg har kikket i mange butikker, men syns ofte det blir FOR gullfarget, eller de er lagd i upraktisk materiale (glitter, sateng osv). De skal være glamorøse, men samtidig se eksklusive ut om dere forsår:)
Nemesis Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Vært innom Din sko, Bianco og DNA? Syns jeg titt og ofte ser gullsko der, men det kan godt være at de blir litt for mye. Uansett, lykke til!
Bex Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Jeg har kjøpt noen herlige kobber/gull-sko på Enzo Poli. De er veldig gode også Endret 5. desember 2007 av Bex
Gjest ts Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Vært innom Din sko, Bianco og DNA? Syns jeg titt og ofte ser gullsko der, men det kan godt være at de blir litt for mye. Uansett, lykke til! Det syntes jeg også! Til jeg skulle ha et par selv..
Gjest ts Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har kjøpt noen herlige kobber/gull-sko på Enzo Poli. De er veldig gode også Komfort er alltid et pluss! Hvordan er skoene? Er det pumps? (Tok en titt på hjemmesiden deres og fant kun pumps i gull/bronse. Desverre passer ikke pumps så bra til resten av antrekket.)
Bex Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Ja, det er vel egentlig pumps. Ganske spisse, med ca 4 cm hæl. Lykke til i jakten, hvertfall!
FantasDick Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har disse fra Din Sko, i dempet gull. Fant de ikke på siden, men tror da de skal ha dem i butikkene..? Elsker de pumpsene! Har dem i svart også.
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2007 #8 Skrevet 18. desember 2007 Jeg har disse fra Din Sko, i dempet gull. Fant de ikke på siden, men tror da de skal ha dem i butikkene..? Elsker de pumpsene! Har dem i svart også. Soul har noen (hadde i allefall for en liten stund siden) noen veldig pene MiuMiu gullsandaler med fin og høy hel.
spardame Skrevet 18. desember 2007 #9 Skrevet 18. desember 2007 Jeg synes disse fra Bianco er nydelige: http://www.bianco.com/collections/product_...eno=22-40799-93 Jeg har dem i sølv, men de er fine i gull også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå