Arielle Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er på jakt etter en fin julekrybbe. Hvor selger de det egentlig?
Amalie_85 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 (endret) Tror vi har en i garasjen til mamma, visst vi ikke har kasta den. Hmmm.... Endret 6. desember 2007 av Arwen
pøbelsara Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 St. Olavs bokhandel pleier å ha julekrybber. Et søk etter "naitivity scene" på e-bay gir akkurat nå 1761 treff....
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Bok og Media i Oslo hadde i hvert fall alle mulige slags julekrybber før, mange fine, og fra ulike kanter av verden. Det er vel en slik butikk i Trondheim også, hvis det er der du bor? Mellom Munkegata og Nordre ca på høyde med Merkursenteret? Jeg ville prøvd der
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøpte i en kristen bokhandel her i byen.
:-) anna Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Bok og Media i Oslo hadde i hvert fall alle mulige slags julekrybber før, mange fine, og fra ulike kanter av verden. Det er vel en slik butikk i Trondheim også, hvis det er der du bor? Mellom Munkegata og Nordre ca på høyde med Merkursenteret? Jeg ville prøvd der Var innom der her om dagen. De har mengder av julekrybber i ulike utgaver og prisklasser. Noen der du kan kjøpe et helt sett og noen der du kan kjøpe en og en figur.
Arielle Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Ja, Bok og Media var faktisk den eneste plassen jeg kom på at de kunne selge julekrybber, så jeg skal dit å kikke i morra når jeg er i byen.
Arwen Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Tråden er ryddet. Reglene. Arwen (mod) Endret 6. desember 2007 av Arwen
Malama Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Jeg kjøpte også på bok og media tidligere i uka.
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2007 #10 Skrevet 9. desember 2007 Vi fikk av svigermor til jul for nokre år sidan, og datra mi elskar det settet. Det var kjøpt på Nille. Spør om de har!
Arielle Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2007 Vi fikk av svigermor til jul for nokre år sidan, og datra mi elskar det settet. Det var kjøpt på Nille. Spør om de har! Nille? :klø: Det var det siste stedet jeg hadde kommet på å lete
ashera Skrevet 10. desember 2007 #12 Skrevet 10. desember 2007 Vår julekrybbe er kjøpt i St.Olav bokhandel i Akersveien i Oslo. Egentlig tilhører den sønnen min, den ene fadderen hans har gitt ham en figur hver jul og bursdag.
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Fant en nydelig norskprodusert julegrybbe! Den er visst skjært i tre på Toten. Her er link til siden dems Denne ønsker jeg meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå