Gå til innhold

Hvor kjøpte du din julekrybbe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en fin julekrybbe. Hvor selger de det egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror vi har en i garasjen til mamma, visst vi ikke har kasta den. Hmmm....

Endret av Arwen
Skrevet

St. Olavs bokhandel pleier å ha julekrybber.

Et søk etter "naitivity scene" på e-bay gir akkurat nå 1761 treff....

Skrevet

Bok og Media i Oslo hadde i hvert fall alle mulige slags julekrybber før, mange fine, og fra ulike kanter av verden. Det er vel en slik butikk i Trondheim også, hvis det er der du bor? Mellom Munkegata og Nordre ca på høyde med Merkursenteret? Jeg ville prøvd der :)

Skrevet

Jeg kjøpte i en kristen bokhandel her i byen.

Skrevet
Bok og Media i Oslo hadde i hvert fall alle mulige slags julekrybber før, mange fine, og fra ulike kanter av verden. Det er vel en slik butikk i Trondheim også, hvis det er der du bor? Mellom Munkegata og Nordre ca på høyde med Merkursenteret? Jeg ville prøvd der :)

Var innom der her om dagen. De har mengder av julekrybber i ulike utgaver og prisklasser. Noen der du kan kjøpe et helt sett og noen der du kan kjøpe en og en figur.

Skrevet

Ja, Bok og Media var faktisk den eneste plassen jeg kom på at de kunne selge julekrybber, så jeg skal dit å kikke i morra når jeg er i byen. :)

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

Jeg kjøpte også på bok og media tidligere i uka.

Gjest Raptuza
Skrevet

Vi fikk av svigermor til jul for nokre år sidan, og datra mi elskar det settet. Det var kjøpt på Nille. Spør om de har!

Skrevet
Vi fikk av svigermor til jul for nokre år sidan, og datra mi elskar det settet. Det var kjøpt på Nille. Spør om de har!

Nille? :klø: Det var det siste stedet jeg hadde kommet på å lete

Skrevet

Vår julekrybbe er kjøpt i St.Olav bokhandel i Akersveien i Oslo. Egentlig tilhører den sønnen min, den ene fadderen hans har gitt ham en figur hver jul og bursdag.

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...