Gå til innhold

strawberrynet...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tina_*
Skrevet

begynte å lete meg nedover alle innlegga som omhandlet dette, men var alt for mye og fant ikke svar på akkurat det jeg lurer på.

Jeg skal bestille diverse ting fra SN nå, hver enkelt del koster under 200 kr. Må jeg da bestille i 4 omganger( er 4 ting jeg vil ha) eller kan jeg legge alt inn på en bestilling og så sender de det i 4 pakker?

Gjorde det på shopping4net.com/no, bestilte da for ca 560 kr og når jeg da fikk ordrebekreftelse hadde de sendt i 3 pakker, ingen over 200 kr. Gjør SN det??

Takk,takk til de/den som kan gi meg et ordentlig svar:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest__tulla__*
Skrevet

Jeg har nettopp fått en pakke fra SN, og den var ikke delt opp i flere pakker.

Så, for å unngå toll bør du nok bestille i flere omganger :)

Skrevet

Samme her. Bestilte for rundt 500 kr og alt kom i samla pakke, og jeg måtte betale toll.

Gjest Gjest_jente23_*
Skrevet

Det smarteste er å bestille hver vare hver for seg. Da er du sikret å ikke få problemer i tollen (hvis/siden de er under 200kr), jeg ville ikke stolt på å bestille alt sammen og be SN pakke hver for seg. I tillegg får du litt mer i lojalitets-rabatt/kommer raskere opp til høyeste nivå ved å bestille fire separate ganger.

Skrevet

Du får refundert toll fra SN, bare scann kvitteringa så fører de pengene tilbake på den kontoen du betalte med :)

Skrevet
Du får refundert toll fra SN, bare scann kvitteringa så fører de pengene tilbake på den kontoen du betalte med :)

Jeg har hørt noen stygge rykter om at det er blitt vanskeligere å få tilbake pengene. Noen som vet??

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bestilte meg to artikler for under 200kr, bestilte de vær for seg for sikkerhets skyld. Er nok smartest å gjøre det sånn, selv om det blir litt tungvint. De var på posten på under en uke =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...