sommerglede Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 hei skal til å lage kakesort nr 4.... og jeg har ikke brunt sukker... må jeg ha det i eller kan jeg ha vanlig sukker istedet? håper på raskt svar
Antoinette Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Du får ikke like god smak med vanlig hvitt sukker dessverre,
sommerglede Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 OK... da får jeg fint bare vente til mannen har komt hjem med bilen... takk for svar
Gjest marihan Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Kakesort nr 4.. Hva er det? Vet jo at mange lager 7 sorter til jul, men trodde ikke at hver sort hadde sitt eget nr..
~Mocca~ Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Kakesort nr 4.. Hva er det? Vet jo at mange lager 7 sorter til jul, men trodde ikke at hver sort hadde sitt eget nr.. Det er sikkert det fjerde sorten hun baker i dag..
Gjest marihan Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Det er sikkert det fjerde sorten hun baker i dag.. Ok, da vet jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå