Tuttamedtulla Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har kjøpt en rød kjole til datteren min på 17 måneder. Tenkte kanskje det ville passe med svart strømpebukse samt en svart pen body/genser.. Men hvor i all verden finner man slikt da? Har aldri sett mye svart til de minste.. Eller er det noen andre farger som evt. kunne ha passet? Kjolen er mørk rød. Tenkte egentlig å styre unna hvit, men dersom det ikke finnes annet alternativ, må det vel gå Og ja, sånn i samme farten Noen som vet hvor man finner brune pensko i størrelse 21? Som ikke er aaaaalt for dyre..
Ephemera Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg tror aldri jeg har sett sorte strømpebukser eller bodyer til babyer... Men kanskje noen andre har sett det? Jeg er vel bevandret i babybutikkene, men Snuppa mi skal ha mørk rød kjole og hvit strømpebukse og hvit body + sorte lakksko (men de går vel fort av...)
ToveM Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Økonomisko har kanskje billige finsko i små str. De trenger jo ikke akkurat være så veldig "holdbare" til en så liten. Sparkjøp har og sko til en rimelig penge.
Pasha Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Det går jo evt ann å farge bodyen/strømpebuksa dersom du vil ha svart.. Jeg har heller ikke sett slike ting i svart i butikken
Gjest Emera Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Det går jo evt ann å farge bodyen/strømpebuksa dersom du vil ha svart.. Jeg har heller ikke sett slike ting i svart i butikken Ja, det tenkte jeg og på. Jeg farget en body svart da datteren min var liten. Det kan være lurt å kjøpe rød body og strømpebukse til farging, for hvis det er polyestertrådsøm på klærne så lar den seg ikke farge. Dermed vil klærne passe til kjolen etter farging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå