Amalie Skrevet 16. april 2003 #1 Skrevet 16. april 2003 Jeg bor for tiden ikke i Norge, og lurer på om jeg burde hamstre med meg produktene jeg og min mann bruker hjem til sommeren? De produktene vi bruker er: essential cleansing solution (stor pumpeflaske) skin smoothing cream (den største kremtuben) anti-bac skin Wash (stor pumpeflaske) oil-control lotion skin prep skrub medicated clearing gel Hvis DU vet prisen i Norge (sånn ca), hadde jeg blitt veldig glad Regner med at det er samme pris på de store pumpeflaskene, og de vanlige kremene, men min mann bruker en del av de spesialproduktene, derfor tok jeg med navnene på noen av dem. Har du bare en generell ide om hva du betaler for krem/ansiktsvask, så blir jeg glad for det også!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2003 #2 Skrevet 16. april 2003 Jeg er kanskje helt på jordet nå, men tror jeg betalte rundt 1200 kr :o for min ansiktsvask (pumpeflaske) og stor "vanlig" ansiktskrem (husker jo aldri helt hva de heter). Dette høres litt mye ut, så kanskje jeg tar feil. Ble jo litt nysjerrig, også, hvor bor du og hvor mye koster det der? Stina
Loolaa Skrevet 16. april 2003 #3 Skrevet 16. april 2003 Tror jeg betalte rett under 600 for stor Skin Smoothing Cream og rett under 400 for UltraCalming Cleanser, samme for ansiktsvann. loolaa
Amalie Skrevet 16. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2003 til loolaa: Husker du om det var produkter i str "stor" eller "liten"? tror det bare er to størrelser... til Stina: Jeg betalte under 300 for de store pumpeflaskene med ansiktsrens og under 200 for en stor skin smoothing cream. Husker ikke helt prisen på de andre produktene men for alle produktene jeg ramset opp ble det 1200 NOK (merkelig hva man husker og ikke). Blir glad for flere innspill
Loolaa Skrevet 16. april 2003 #5 Skrevet 16. april 2003 Alle produktene er store. Så billig det høres ut der du bor da, jeg hadde hamstra med meg! loolaa
Amalie Skrevet 16. april 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2003 Regnet med at dermalogica var billigere her enn hjemme (siden alt annet er det). Og det er i grunnen ikke så rart for her er gjennomsnittslønna 130 000 i året også, da. (så alle klager over prisnivået her også, utrolig få som tenker på at "dyrt" er et relativt begrep!) He he.... skal fortelle mannen min at dette er billig, da får jeg meg nok en latter over uttrykket hans (vi har kanskje litt ulik oppfatning av dette, han og jeg)
Cilla Skrevet 17. april 2003 #7 Skrevet 17. april 2003 Jeg betalte 400 kr for en stor pumpeflaske med Anti baq Skin wash, det var 0.5 liter.
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #8 Skrevet 17. april 2003 Hei visst du ringer til TEKON AS i Norge, så er det de som selger Dermalogica Der får du sikkert svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå