fuerza Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har lest at noen vasker ansiktet med dr.greve eller lactacyd.. ødelegger det pH-balansen, eller fungerer det som en mild såpe? Jeg har ganske sensitiv og litt fet hud, og driver å utforsker alternativ til ansiktsvask ;p
Tinelise Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 ohh.. lurer jeg også på så jeg henger meg med her vasker gjerne bort mascara med intimvasken når jeg står i dusjen. har ofte lurt på hvor bra d er..
Gjest Indo Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg bruker utelukkende dr.greve intimvask som sminkefjerner..Om det er bra eller ikke er meg revnende likegyldig så lenge jeg ikke merker noen negativ forskjell...Og det har jeg ennå ikke gjort på over to år
mustapippuri Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Vasker med Lactasyd, fikk det anbefalt av hudlegen da jeg var meget plaget med acne. Mild og fin, og huden er ikke tørr eller ru etterpå. Selv om jeg brukte kremer mot acne mens jeg brukte annen rensesåpe, ble jeg mye bedre av å bytte til å vaske ansiktet med intinsåpe.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Er en annen tråd om dette... Som hudterapeut har jeg flere ganger anbefalt å vaske med lactacyd til personer i alle aldre (mest tenåringer da), som enten ikke vil, eller har råd til å kjøpe dyre produkter. Det er jo ikke tilpasset hver enkelt hudtype, men er myyyyye bedre enn å vaske kun med vann eller med sterke såper... Ville ikke brukt asan... Vet ike helt hvorfor, føler bare at lactacyd er enda mildere.... Det er i allefall mye bedre enn de billige rensene som tørker ut huden helt forferdelig. I alle fall mange av dem!
loffen Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Lactacyd er helt super! Den har jeg brukt på barna med atopisk eksem, i ansiktet og overalt ellers selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå