Gjest prøveklar Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har gått på p-sprøyta i 1 1/2 år. Tok den siste i begynnelsen av mai, ikke tatt noen etter det. Vi har snakket lenge om det å få barn og nå er alt klart! Men jeg venter på å få eggløsning... Og det kan jo ta sin tid når man har gått på sprøyta - desverre... Har hørt alt fra 2 mnd til 2 år Men for litt over en uke siden (altså ca 4 mnd etter at p-sprøyta gikk ut) fikk jeg småblødninger og mørk/blodig utflod. Dette varte i 7-8 dager. Kan det være mensen som har kommet tilbake? Før jeg begynte på sprøyta hadde jeg alltid mensen ved månedskifte - akkurat som denne gangen. Er jeg så heldig at jeg er tilbake i min gamle syklus? I såfall er det jo bare å vente på eggløsningen og stå på! Vi har så innderlig lyst på barn!!! *kiler i magen* Hva tror dere??? Værsåsnill å gi tilbakemeldinger!
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #2 Skrevet 9. desember 2007 Det høres ut som om du er kommet i rute allerede, men for sikkerhets skyld bør du kanskje gå til innkjøp av eggeløsningstester. Mange prøvere bruker dette for å beregne eggeløsningen for raskere å bli gravide. Du får kjøpt testene på apoteket, men det er mye rimeligere å bestille opp via nettet. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå