Gå til innhold

Hvordan ville dere reagert om noen hadde spurt dere om dette

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

La oss si at en eller annen hadde spurt deg dette spm.

Vil det være bortkastet og legge ann på deg.

hva hadde du svart og hvordan hadde du reagert ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veø svart at ja det ville det være fordi jeg er gift, reaksjonen kommer nok ann på typen som spør.

Skrevet

jeg ville svart ja. jeg er lykkeilg gift og har sterke intensjoner om å forbli det.

ellers liker jeg at man kan drive med litt hverdagslig flørting sånn innefor folkeskikkens rammer, og sunn fornuft, og venner får man aldri nok av.

ærlighet varer lengst......

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Siden jeg er i et forhold, ville jeg sagt at det ville være bortkastet. Hadde ikke reagert noe spesielt mer enn det. Men det kommer an på settingen. Da jeg bodde i et annet land en periode, vente jeg meg ikke til å bli sjekket opp på gata, og lurte på hva disse var for noen sprø typer. Er man på byn, er det gjerne mer forventet, og jeg ville reagert mindre.

Skrevet

Jeg hadde svart ja om jeg var i et forhold eller ikke likte personen. Ellers hadde jeg nok sagt nei ;)

Skrevet

Jeg ville utvilsomt svart ja, det er fullstendig bortkastet tid men om du vil kan du spandere en øl likevel

Skrevet

det kommer helt an på hvem det spørsmålet kommer fra.

Gjest marihan
Skrevet

Jeg ville sagt ja, det er dessverre bortkastet. Uten å gjøre noe mer ut av det..

Gjest Gjest_kjekken_*
Skrevet

Jeg tolket ikke innlegget til TS som en måte å sjekke DERES status på... Spørsmålet er vel heller fortrinnsvis myntet på SINGLE jenter. Hva ville dere svart hvis dere var single? Skjønner at det beror mye på personen og settingen, men er det en tåpelig fremgangsmåte?

Jeg synes ikke det høres så fryktelig ille ut. Er selv i en situasjon med en dame der dette spørsmålet faktisk kunne vært betimelig. Men jeg velger nok en annen metode, av typen "plumpe i det og håpe på det beste"...

Skrevet

Jeg har fått akkurat det spm en gang, og svaret var

"Vet ikke, men du kan jo prøve og se hva som hender?"

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det har jeg blitt spurt om. Om jeg faktisk likte personen så hadde han nok fått inntrykk av det når han spurte, om en et litt kryptisk svar kanskje :ler:

Skrevet

Det kommer veldig an på tonefallet det ble spurt i..

Skrevet

På meg ville det ikke funket. På grunn av at det er en altfor defensiv sjekkemetode. Da får jeg inntrykk av at denne fyren er veldig sjenert og gjør seg selv liten. Litt sånn "unnskyld at jeg er til".

Skrevet

jeg ville nok ikke fallt for den replikken akkurat, som svaret over her, tolker jeg også den setningen som ganske så defensiv, så det måtte bli sagt med ett stort smil og klart vist at det var en fleipete måte å prøve seg på.

Selv om ikke det vel heller hadde vært en slager, ser ikke egentlig verken humor eller sjarm i setningen.

Hadde den kommet fra en mann jeg virkelig likte, så hadde han sikkert sjarmert meg på andre måter, som hadde fungert.

Skrevet

Jeg hadde svart JA. Hvis det var hele insatsen for å prøve å få kontakt med meg, ville jeg ikke bli spesielt imponert.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg finner spørsmålet nokså nedlatende også - jeg får følelsen av at den som spør ikke gidder å legge energi i å bli kjent med meg og at vedkommende også har gjort seg opp en mening om hva jeg kommer til å svare.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ville svart at det var bortkastet, ja.

Hvis fyren mener det vil være bortkastet tid å prate med meg om det ikke fører til noe, har han allerede brukt nok av min tid ved å stille spørsmålet.

Gjest morthal
Skrevet

Hvis det hadde vært en person jeg likte godt ville jeg svart nei.

Ellers tror jeg nok at svare mitt hadde vært ja.Men det kommer jo litt ann på personen som spør også da.

Skrevet

Jeg ville antatt at en person som spør om noe sånt må være rimelig bitter eller desperat, eller begge deler. Ville ledd, faktisk. Et skikkelig latterlig spørsmål.

Dersom jeg var singel, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...