Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har lett gjennom menyene her men finner ikke ut av det. Jeg mener å huske at det er en veldig enkel prosess. Trenger hjelp!
Gjest Gjest_Nille_* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ikke Photoshop på denne maskinen, så kan ikke finne fram de nøyaktige menybeskrivelsene. Men kanskje dette kan hjelpe likevel: Velg markeringsverktøy med sirkel/oval eller noe slikt. Lag en ramme i bildet. Klikk Ctrl+skift+i (da markerer du området rundt ramma istedet for inni ramma). Klikk ctrl+x (da klipper du ut det som er rundt ramma) Dersom du vil ha utflytende kanter istedet for skarpe skriver du inn et tall på "feather". Jo høyere tall jo mer flytende/uskarp kant. Lykke til!
Gjest Gjest_Nille_* Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har ikke Photoshop på denne maskinen, så kan ikke finne fram de nøyaktige menybeskrivelsene. Men kanskje dette kan hjelpe likevel: Velg markeringsverktøy med sirkel/oval eller noe slikt. Lag en ramme i bildet. Klikk Ctrl+skift+i (da markerer du området rundt ramma istedet for inni ramma). Klikk ctrl+x (da klipper du ut det som er rundt ramma) Dersom du vil ha utflytende kanter istedet for skarpe skriver du inn et tall på "feather". Jo høyere tall jo mer flytende/uskarp kant. Lykke til! Hehe, så først nå at denne tråden er LITT gammel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå