Snehvit Skrevet 15. april 2003 #1 Skrevet 15. april 2003 Nå er det DVD-tilbud på Friends hos Play.com, slik at man får kjøpt 2 DVD'er til prisen av 1! Dette tilbudet innebærer at hver DVD koster £8.99 (altså rundt hundrelappen), og da er frakten inkludert i prisen! Jeg har nå bestilt de siste filmene jeg manglet, så om noen dager har jeg komplett DVD-samling av Friends.
Tjorven Skrevet 16. april 2003 #2 Skrevet 16. april 2003 Noen som vet om hele serien finnes på video? Har de 6 første sesongene, men leter veldig etter de siste...
Snehvit Skrevet 16. april 2003 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2003 Noen som vet om hele serien finnes på video? Hvis det er VHS du mener, så vet jeg ikke. Men jeg vil tro det, for VHS-formatet har jo ikke gått ut av markedet... foreløbig.
Ruby Skrevet 16. april 2003 #4 Skrevet 16. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i serie nr. 9?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2003 #5 Skrevet 16. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i serie nr. 9? Free Record Shop www.frs.no Minnie
Ruby Skrevet 16. april 2003 #6 Skrevet 16. april 2003 Tusen takk, Minnie!!! :kysse: Men jeg finner ikke sesong 9 her jeg, bare sesong 8....
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 16. april 2003 #7 Skrevet 16. april 2003 Tusen takk, Minnie!!! :kysse: Da skal sesong 9 være like rundt hjørnet. FRS får den hvertfall først når den kommer til Norge. Minnie
Snehvit Skrevet 16. april 2003 Forfatter #8 Skrevet 16. april 2003 Men jeg finner ikke sesong 9 her jeg' date=' bare sesong 8....[/quote'] Play.com har allerede hatt sesong 9 for salg en god stund: DVD 1 (episode 1-4) DVD 2 (episode 5-8 ) DVD 3 (episode 9-12) Jeg kan virkelig anbefale å kjøpe filmer herfra - de er både billige og kommer direkte i postkassen bare noen få dager etter bestilling!
Snehvit Skrevet 22. april 2003 Forfatter #10 Skrevet 22. april 2003 Betaler hverken toll eller frakt?? Frakten er inkludert i prisen. Når man bestiller varer fra utlandet, har Norge en tollgrense på 200 kroner, så man bør holde seg under denne grensen dersom man ikke skal betale toll. Play.com er så kundevennlige at de sender hver film enkeltvis, slik at du kan bestille så mange filmer du bare vil om gangen uten at dette går på bekostning av 200-kronersgrensen! Det eneste du må passe på er at hver film ikke overskrider dette beløpet (tilsvarer ca. £17) - men ettersom Play.com er såpass billige er det bare et fåtall produkter som er dyrere enn dette!
lillen Skrevet 22. april 2003 #11 Skrevet 22. april 2003 Ok, bare for å få det helt klart nå...: Kan jeg bare trykke på buy på så mange friendsfilmer jeg vil uten å betale toll?? Dette var en bra tråd for meg! Takk snehvit!
Snehvit Skrevet 22. april 2003 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2003 Ok, bare for å få det helt klart nå...: Kan jeg bare trykke på buy på så mange friendsfilmer jeg vil uten å betale toll?? Jada, det har jeg selv gjort - og filmene kommer enkeltvis noen få dager etter. En gang fikk jeg syv filmer tilsendt samme dag, så postkassen bulte nesten ut! Stakkars postmann - hvordan han klarte å få plass til alle forstår ikke jeg... Ellers har jeg lett for å gå amok på de sidene, ettersom det alltid er så mange tilbud. De selger filmer helt ned i £4.49 (en oversikt over alle tilbudene finnes her). Jeg vet i hvert fall hvordan "buy"-knappen skal brukes! Dette var en bra tråd for meg! Takk snehvit! Bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå