Aurela Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Ja, dette er en helt usakelig tråd.. Men fikk nylig spørsmålet, hvilket dyr ville du vært og begynte å tenke.. Er ikke så flink til å tenke.. Så, hvilket dyr ville du vært, og hvorfor.. Tror kanskje jeg ville vært en ape.. Å klater er morsomt, men det å plukke lus av hverandre er liksom en bummert.. Eller.. Nei, tom for ideer.. Ja, får gå å lese til prøve jeg, mens jeg håper på at interessante svar tikker inn =P God kveld og god natt
Yme Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hadde vært tøft å være en tiger eller gorilla... Det er vel fler her som kommer til å si tiger, siden jenter pleier å syns de er kule. Eller en Chupacabra! De skal vist være helt gærne
kim_84 Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 En fugl som kunne fly og ha det godt og varmt om vinteren :D
Tinelise Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 en katt:) høres ut som et fint liv. sove hele dagen.. klatre litt i gardinene til mamma for så å løpe under sofaen når hun kommer hylende etter.. legge seg på alt lesbart stoff for å få oppmerksomhet og være litt i veien.. og bli kost masse med
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 En hest så klart. Fordi de er kule. Hvis jeg kunne vært en hest med vinger, hadde det vært toppen av lykke.
Yougogirl Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Jeg elsker dovendyr... de er så fantastiske!!! Ellers så kunne jeg vært en liten mops, akkurat som han som ligger ved bena mine og snorker nå!!!
lolita90 Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 En hund... lurer på hvordan min hund tenker og slikt
Gjest Pax Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Hadde vært tøft å være en tiger eller gorilla... Det er vel fler her som kommer til å si tiger, siden jenter pleier å syns de er kule. Hva med en liger?
Eve Luna Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Først tenkte jeg at jeg hadde lyst å være en hund, siden jeg ser hvor flott min hund har det. Men det er ikke sikkert jeg ville kommet da til en snill familie, og må da kanskje klare meg som løshund, og det er ikke noe særlig. Så jeg tror jeg har lyst å være en ørn eller hauk. De lever ute i det fri. Og kan fly. Og de er skikkelig tøffe fugler. JA, jeg tror jeg ville vært en ørn eller en hauk.
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. desember 2007 #14 Skrevet 6. desember 2007 Personlig måtte jeg vel ha vært et eller annet kattedyr siden de alltid har fasinert meg. Kanskje en Gaupe? Ellers hadde jo hest vært en mulighet, men med tanke på diskusjonen om rideskoler så tror jeg det i såfall måtte være en villmustang, og de er det jo ikke så mange igjen av!
hjertesukka Skrevet 6. desember 2007 #15 Skrevet 6. desember 2007 En stor pusekatt- dvs en gepard.- :rødme: Raskeste dyr i verden, har jeg lest.
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. desember 2007 #19 Skrevet 8. desember 2007 (endret) Jeg ville vært en humle En flittig og smart humle (slik at jeg ikke forvillet meg inn i stua til folk og ble slått ihjel...) Endret 8. desember 2007 av Roxie Hart
Konstabel Snabel Skrevet 9. desember 2007 #20 Skrevet 9. desember 2007 Jeg ville vært en elefant. Elefanter er inteligente og elegante skapninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå