ann-k Skrevet 15. april 2003 #1 Del Skrevet 15. april 2003 hvordan vaskemiddel bruker dere når dere skal vaske gulv? hva synes dere lukter best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2003 #2 Del Skrevet 15. april 2003 Bruker Krystall grønnsåpe jeg. Syns det lukter "naturlig" av den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke innlogget Vega Skrevet 16. april 2003 #3 Del Skrevet 16. april 2003 Krystall grønnsåpe, vanlig type. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørk Skrevet 16. april 2003 #4 Del Skrevet 16. april 2003 JEG BRUKTE ALTID GRØNNSÅPE PÅ PARKETTEN MIN, MEN HAR SLUTTET NÅ ETTERSOM GULVET FIKK EN GRÅ HINNE AV DET. NÅ BRUKER JEG JIF OXY-GEL, OG JEG ER MYE MER FORNØDD NÅ. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 16. april 2003 #5 Del Skrevet 16. april 2003 Bruker sjelden vaskemiddel på golvene, kanskje en dråpe el to med Zalo i vaskevannet. Tror det har vært en diskusjon om dette for ikke så lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. april 2003 #6 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg bruker både vanlig grønnsåpe og Ajax med sitronduft. Synes den siste lukter utrolig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. april 2003 #7 Del Skrevet 17. april 2003 Kan best like rengjøringsmidler med sitronduft, f.eks Ajax. Sitron lukter så friskt og godt. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. april 2003 #8 Del Skrevet 17. april 2003 ZALO! Brukes til det meste her i huset. Men jeg tar en omgang med en spesialsåpe på parketten en geng i blant også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. april 2003 #9 Del Skrevet 18. april 2003 Microfiberduk og litt Zalo i vaskevannet. Zalo er helt supert til veldig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. april 2003 #10 Del Skrevet 18. april 2003 Ajax den røde med blomsterduft. Det blir en lek å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå