Lilo85 Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har lyst å bleke tennene mine, men har ikke råd til å gjøre det hos profesjonelle. Er det noen som har bleket tennene hjemme og kan anbefale noen produkter?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg skrev dette i en annen tråd om tannbleking for noen dager siden, for flere svar gjør et søk på dette forumet, jeg er sikker på at spørsmålet har blitt spurt flere ganger: Jeg kjøpte en pakke Crest Whitestrips Classic sist jeg var i USA. Det er meningen man skal bruke stripsene 2x30min hver dag i 14 dager. 56 strips totalt og lover resultater etter 5 dager (måtte sjekke på boksen). Jeg var ikke like trofast hver dag, noen ganger hoppet jeg over, andre ganger satt jeg ekstra lenge (i håp om at det skulle hjelpe!). Så resultater selv, og fikk det påpekt av venner, selv uten å ha fullført alle 14 dagene. Endte opp med å kjøpe med meg en pakke til før jeg dro hjem til Norge til etterbehandling. Nå har det gått ca. et halvt år, så vurderer å friske opp litt nå før jul. Ser du på pris i forhold til resultat vil jeg si det er verdt det (jeg betalte ca $30 for en pakke), men du vil neppe få like godt resultat/like stor forandring som med Zoom eller annen metode gjort hos tannlege. Uansett, resultatet kommer nok litt an på hvor gule tenner du har fra før av. Mine var ikke ille (er ganske ung), men jeg hadde lyst på et litt hvitere Hollywood-smil:) Hvis du har normalt friske tenner er det mulig du vil merke litt sensitivitet (mine ble litt "ubehagelige", men ikke noe som gjorde vondt) hvis du bruker stripsene 2x30min hver dag, men jeg vil tro at dersom du har mer sensitive tenner/tannkjøtt er det en sjanse for at det blir for ubehagelig. Søkte en del på nettet før jeg kjøpte og var en del som klagde over sensitivitet. Jeg merket det også, men det var ikke plagsomt. Litt må man jo lide for skjønnheten... Kort svar: Ja, det virket på meg.
Trin Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg hadde ikke gjort det hvis jeg ikke hadde hatt råd til å gå til tannlegen Synes fargen blir skikkelig fake...
Lilo85 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Takk, jeg tenkte visst ikke på å søke på forumet. Gjorde det nå og fant svar på spm mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå