Gå til innhold

Onani

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er kanskje en pervers tanke. Men jeg har en bror på 14 år som ligger på sykehus. Nå få han ikke onanert. Jeg synest litt synd på han for jeg vet jo hvordan det er å være gutt i forhold til onani.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet (endret)

....ja stakkars han =p ville vært mer bekymra for at han ligger på sykehus enn at han ikke får onanert =D

Endret av StockDama
Skrevet

Jeg vet konkret om en hendelse der en 15 år gammel gutt ble runket av en kvinnelig sykepleier. Gutten fortalte det sjøl, og måten han fortalte det på viste at han ikke løy.

Skrevet

Heh...

Regner med at hvis personen ligger på sykehus så er det fordi han ikke er frisk. Sex-lysten pleier ikke å være på topp hos mennesker som er syke, så det går sikkert bra....

Skrevet

Så omtenksom du er! Har han brukket begge armene? Får sikkert lurt seg til noe om krisen er stor. ( noe jeg tviler på)

Skrevet

Du får gå å runke broren din da? Så kan du skrive om det her etterpå eller ?

Nei vent..lag en ny tråd om det heller!

Skrevet
Du får gå å runke broren din da? Så kan du skrive om det her etterpå eller ?

Nei vent..lag en ny tråd om det heller!

Det minner meg vel kanskje litt om incest ? Men at en kompis ville gjort noe sånt hadde ikke gjort noe. Det er jo en naturlig ting for gutten. Naturens gang :ler:

Skrevet
Jeg vet konkret om en hendelse der en 15 år gammel gutt ble runket av en kvinnelig sykepleier. Gutten fortalte det sjøl, og måten han fortalte det på viste at han ikke løy.

Håper den sykepleieren mista jobben..

Skrevet

Stakkars gutt! Alle vet jo at det er en mannsrett å komme minst én gang pr dag. Hvorfor trår ikke sykepleierne (eller du??) inn med en hjelpende hånd? :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...