Zeena Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hvor lenge varer den såkalte fruktbare perioden? Husker det står på babyverden men kommer ikke inn dit pga treg server... Er det så at den varer fra to dager før eggløsning og en dager etter eggløsning?
jente 79 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Du er vel strangt tatt bare fruktbar den dagen det er eggløsning og dagen etter. Grunnen til at man regner med to dager før er at sædcellene kan leve en stund inni deg... Hvis ikke jeg husker helt feil...
Hedda-78 Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har lest litt forskjellig om hvor lenge sædceller kan leve, noen steder står det 5 dager. Egget lever uansett bare et døgn etter at det slippes (noen steder står det helt ned i 10 timer), så etter det er det ikke vits å prøve.
Chassi Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Nettopp Hedda. Jeg har også hørt 5 dager. Så, ts, hvis du har el ca rundt den 15. i mnd ville jeg hatt meg med mannen min rundt den 14. og 16. (bare for å være på den sikre siden )
Gjest ♥B♥B♥ Skrevet 20. januar 2010 #5 Skrevet 20. januar 2010 Kan man bare bli Gravid i 2 dager da ? Jeg har hørt at det bare er noen få timer man kan bli befruktet .. Stemmer dette ???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå