Gjest Gjest_guri_* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg lurer på hvorfor ikke jeg kan føle at jeg har "overtaket" eller i alle fall at jeg ikke føler meg under han. Hvorfor er det alltid jeg som bekymrer meg for at han skal gå fra meg eller være utro? Jeg sier ikke at jeg har grunn for å tenke disse tankene, men jeg er 23 og han er 4 år eldre. Han har vært i flere lange forhold før og vært utro mot nesten alle han har vært sammen med. Jeg har spurt han om det og han har svart ærlig. Er det rart jeg tenker "tenk hviss" han er det mot meg også. Selv har jeg ikke vært i så mange forhold, men de jeg har vært i- har jeg aldri noensinne kunne tenke tanker på å være utro. Er det fordi jeg er jente at jeg bekymrer meg hele tiden? Vi har et godt og solid forhold og jeg tenker ikke disse tankene hver dag, men de dukker opp innimellom, hvarfall hvis han skal ut en kveld med sine single kompiser. Er det sånn at -en gang utro, alltid utro?? Er jeg bare teit og usikker når jeg tenker slikt? Er det fler som har samme tankegang? Noen ganger skulle jeg bare ønske det var omvendt. At jeg ikke tenkte på det i det hele tatt, men at han kunne bekymret seg litt i stedfor- he he. Han veit jo at han er alt for meg- og han vet akkurat hvor han har meg. Hvorfor kan ikke jeg vite det om han? Ligger det i kvinners forbannelse å bekymre seg og tenke og overanalysere alt?
Gjest Phytia Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg lurer på hvorfor ikke jeg kan føle at jeg har "overtaket" eller i alle fall at jeg ikke føler meg under han. Hvorfor er det alltid jeg som bekymrer meg for at han skal gå fra meg eller være utro? Kanskje er han av en mer avslappet natur enn deg? Det er jo ofte slik at den parten som får mer oppmerksomhet blir mer trygg på den andre, mens den som får færre tilbakemeldinger blir mer bekymret og bruker mer tid på å gruble. Det avhenger sikkert mye av hvordan man er som person, om man er optimist eller pessimist. Har du lite selvtillit vil jo dette også påvirke. Det er nok mange som har det som deg, og det føles nok ikke bra. Ligger det i kvinners forbannelse å bekymre seg og tenke og overanalysere alt? Ikke nødvendigvis. Jeg er ikke sånn selv, jeg gir det jeg har, og er det ikke nok så er det ikke nok. Jeg kan uansett ikke svinebinde en mann fast til meg, han må bli av fri vilje. Vil han gå, så går han.
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Det er ikke fordi du er jente du bekymrer deg, det er fordi han har et dårlig kjæreste-rulleblad. Hvis han ikke gir deg noen grunn til at du skal være bekymret, så må du jobbe med selvtilliten din (så enkelt å si og så vanskelig å gjennomføre). Du må innse at du er bra nok for ham, at det er deg han vil ha.
Gjest Gjest_guri_* Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Det er ikke fordi du er jente du bekymrer deg, det er fordi han har et dårlig kjæreste-rulleblad. Hvis han ikke gir deg noen grunn til at du skal være bekymret, så må du jobbe med selvtilliten din (så enkelt å si og så vanskelig å gjennomføre). Du må innse at du er bra nok for ham, at det er deg han vil ha. Veldig bra svar takk:) er nok både det rullebladet der du snakker om + min selvtillitt. men hvordan kan jeg jobbe med meg selv og min selvtillit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå