Gå til innhold

Folk må slutte å klage på at de er single

Gjest Valiant

Anbefalte innlegg

Og du bør slutte å bry deg med hva andre gjør hele tiden. Det finnes folk som har det verre.

ah en av de mange som klager på singellivet

Sure sutregubbe. Gamle grinebiter. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan jo gi deg LITT støtte,da. For livet kan nemlig være helt strålende som singel også. Om ikke bedre av og til :)

Men jeg synes verden ville ha vært snål, hvis man skulle ha sutret i:

Barn og familie forumet om at man er lei av slitne småbarnsfamilier som klager over ungene sine (fordi det finnes verre ting her i verden)

Bryllups forumet om at man er lei av folk som er mer opptatt av perfeksjonisme enn av kjærlighet (fordi det finnes verre ting her i verden)

Data og internett forumet over trøbbel med PC (fordi det finnes verre ting her i verden)

Forbruker og økonomi forumet over hvor lei man er av å høre om blakke mennesker (fordi det finnes verre ting her i verden)

osv,osv

Klart det finnes verre ting her i verden. Verre ting enn å være singel. Men det finnes bedre ting her i verden også. Og vi mennesker vil gjerne det aller beste for oss selv. I singelforumet så kan man surve så mye man bare vil. Singelforumet er ikke kun for de som er lykkelige over å være singel. Og hvis du synes trådene er kjipe, så hvorfor ikke starte en bedre og mer positiv tråd selv? Sett igang :) Jeg er spent på hva det er som er kult med å være singel. Kanskje de single som såkalt surver kan få noen gode tips av deg....Siden du tydeligvis har lang eksperise i å ikke surve, mener jeg...

Endret av nettvenninnen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er til en viss grad enig med trådstarter jeg, selv om jeg ikke er helt enig... :sjenert:

Det gjelder i all hovedsak de som sitter i sofaen og klager over hvor kjedelig det er å være alene, men som ikke gjør et døyt for å treffe noen.

Tror de at drømmemannen kommer og ringer på døren bare sånn uten videre?

Og det gjelder også de som hele tiden klager over hvor vanskelig det er å finne noen som er interessert lenger enn en uke om gangen.

Hvis de har hatt 50 kortvarige forhold, og alle går i vasken etter kort tid er det vel på tide å finne ut hva som går galt...

Mannfolka er ulike, situasjonen er ulik, interessene er ulike... den eneste fellesfaktoren er den som blir dumpet hver eneste gang.

Å ikke si sin egen rolle i hvorfor forhold går fløyten gjør jo at de gjør samme tabben på nytt igjen!

I stedet for å klage på alle de ubrukelige kvinnfolka/mannfolka som finnes, kanskje det er et lite tips å se på hva de selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Isabel_*

:ler:

Forstår godt at nettdaterne gir raskt opp håpet. Der er det jo kun lite kjekke folk...som utgir seg på nett for å være kongen av Oslo men som viser seg å være gatefeieren i indre Smøla.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Forstår godt at nettdaterne gir raskt opp håpet. Der er det jo kun lite kjekke folk...som utgir seg på nett for å være kongen av Oslo men som viser seg å være gatefeieren i indre Smøla.

Nå visste ikke jeg at Indre Smøla hadde en gatefeier... jeg visste ikke en gang at det er noe som heter "Indre Smøla", lærte noe nytt der gitt. :roll:

Alle viser seg fra sin beste side på nettdating, uansett om de er fra Oslo, eller fra "indre Smøla".

Det er jo ingen som åpent vil si: "jeg er arbeidsledig, null inntekt, slåss hver fredag og lørdag kveld fordi jeg er full..." i en profil på en datingside...

Sannheten om hvordan de er kommer ikke fram før de har møtt hverandre, og blitt kjent med hverandre i virkeligheten.

Og for å være helt ærlig, jeg tror ikke alltid "Kongen av Oslo" vil komme så mye bedre ut av det enn "Gatefeieren fra indre Smøla".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...