Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #1 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes det er på tide at folk her inne. Slutter å klage på at de er single Det finnes være ting i verden en å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Del Skrevet 4. desember 2007 Og du bør slutte å bry deg med hva andre gjør hele tiden. Det finnes folk som har det verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phytia Skrevet 4. desember 2007 #3 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes det er på tide at folk her inne. Slutter å klage på at de er single Det finnes være ting i verden en å være singel. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #4 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Og du bør slutte å bry deg med hva andre gjør hele tiden. Det finnes folk som har det verre. ah en av de mange som klager på singellivet Endret 4. desember 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 4. desember 2007 #5 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Noen ønsker å være alene for en periode eller hele livet, og noen ønsker å dele livet sitt med noen! Dette respekterer jeg og det bør andre gjøre også! Skjønner veldig godt dem som har vært single kjempelenge at de gjerne ser at de snart får noen å dele hverdagen med. Dele livets gleder og livets sorger - mao. dele livet med noen! Tror vel ingen "klager" over det egentlig, men noen kan bli litt ensomme og frustrerte over at dem aldri treffer på den "rette" Til dere: det finns en der ute eller flere som er perfekt for nettopp deg! Denne personen dukker opp når du ikke desperat er ute på "sjekkern" Endret 4. desember 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 4. desember 2007 #6 Del Skrevet 4. desember 2007 Du har fått med deg at du er inne på SINGEL forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2007 #7 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes det er på tide at folk her inne. Slutter å klage på at de er single Det finnes være ting i verden en å være singel. Skjønner ikke helt hva du er ute etter når du velger å gå inn på "singel" forumet for å KLAGE (??) over at folk ønsker seg en kjæreste. Isteden for å ødlegge for de som faktisk syntes det er vanskelig å prate om det her med de som står de nærmest, er det vel bedre å komme med råd? unnskyld at jeg sier det, men ... din tosk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirepoix Skrevet 4. desember 2007 #8 Del Skrevet 4. desember 2007 Selvfølgelig finnes det værre ting! men hva er vel ikke bedre enn å ha noen å dele livet med? (syns jeg ihvertfall) Alle mennesker ønsker jo å være lykklige. Og slik jeg ser det så er det ingen her som klager over at de er single, men bare føler at det er noen de mangler..og trenger å snakke om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #9 Del Skrevet 4. desember 2007 Skjønner ikke helt hva du er ute etter når du velger å gå inn på "singel" forumet for å KLAGE (??) over at folk ønsker seg en kjæreste. Isteden for å ødlegge for de som faktisk syntes det er vanskelig å prate om det her med de som står de nærmest, er det vel bedre å komme med råd? unnskyld at jeg sier det, men ... din tosk. Lille Kim skal du komme med fornærmelser må du gjøre bedre en din tosk. Du har nok ikke sett alle postene. Hvor det som regel er klaging over at de ikke finner seg noen. Men kom igjen om du skal komme med mobbing eller stygge ord så kom med noe bedre en tosk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #10 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du har fått med deg at du er inne på SINGEL forumet? BEKLAGER JEG KAN IKKE LESE SKRIFTEN KAN DU SKRIVE LITT STØRRE ? Endret 4. desember 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #11 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen ønsker å være alene for en periode eller hele livet, og noen ønsker å dele livet sitt med noen! Dette respekterer jeg og det bør andre gjøre også! Skjønner veldig godt dem som har vært single kjempelenge at de gjerne ser at de snart får noen å dele hverdagen med. Dele livets gleder og livets sorger - mao. dele livet med noen! Tror vel ingen "klager" over det egentlig, men noen kan bli litt ensomme og frustrerte over at dem aldri treffer på den "rette" Til dere: det finns en der ute eller flere som er perfekt for nettopp deg! Denne personen dukker opp når du ikke desperat er ute på "sjekkern" Det er bra noen er istand og svare skikkelig uten og komme med spydigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kim_84 Skrevet 4. desember 2007 #12 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) haha, skal du sitte her å forsvare deg? litt hyggelig at du bryr deg egentlig. Altså for min del var det ikke mening å slenge ut "din tosk" og poenget er heller ikke å "komme med noe bedre". Du forstår tydeligvis ikke poenget mitt. Men for all del, gå vidre til neste forumtråd og skriv at folk ikke bør suttre fordi bestefaren hans\hennes døde. Vi tolker ting forskjellig. Folk trenger råd til ting som kanskje ikke er så lett. Lykke til i livet End of discussion. Endret 4. desember 2007 av kim_84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilefjes Skrevet 4. desember 2007 #13 Del Skrevet 4. desember 2007 Har i og for seg ikke noe her inne å gjøre, men klarer ikke dy meg. Klart single skal på lov til å klage, diskutere, lovprise og snakke om positive og negative sider ved singellivet på et SINGELFORUM! Klart det finnes værre ting her livet, som jeg er sikker på at alle her inne er klar over, men å ønske å diskutere sin livssituasjon med likesinnede er jo helt naturlig. Om dette er et problem for deg, hvordan stiller du deg til at alle på bryllupsforumet snakker om bryllup hele tiden (det vinnes da virkelig viktigere ting), eller at de gravide snakker om graviditet og fødsel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #14 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Du er ikke verd det. Endret 4. desember 2007 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg synes det er på tide at folk her inne. Slutter å klage på at de er single Det finnes være ting i verden en å være singel. Ikke alle er like her inne.. Spørs hva du hadde sagt om du hadde vært singel i flere år, og var lei av å være alene hver dag. Og du ville mer enn noe annet i verden være sammen med noen, men ikke greide det pga at du ikke stoler på noen. Prøv mitt liv, så kan du prøve på nytt å si at vi som mistrives som single skal slutte å klage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 5. desember 2007 #16 Del Skrevet 5. desember 2007 Du er ikke verd det. He he, skulle skrive et svar til deg, men så innså jeg det samme: Du er ikke verd det Eller; DET er ikke verd det mener jeg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. desember 2007 #17 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg ser ikke noe galt i at man ønsker seg kjæreste. Det betyr nødvendigvis ikke at man klager. Ja - jeg ønsker meg veldig en kjæreste, men samtidig klarer jeg meg fint i hverdagen som singel. Det er bare det at det føles ensomt og til tider frustrerende. Jeg har ikke tenkt til å skjule mine følelser, like lite som jeg skriver det for å vinne sympati eller bære meg. Det er et faktum og ikke noe mer, ikke noe mindre. Det virker litt respektløst kanskje på en del her inne som sliter, når du kommer med slike påstander. Jeg aner ikke om du er singel eller ikke, det spiller forsåvidt ingen rolle, men uansett så er vi forskjellige og vi føler ulikt omkring dette. Det kan være et touchy tema og jeg synes at man bør respektere det, uten at det betyr at man syter eller klager. Som sagt er dette et singelforum og da deler vi single naturlig nok våre gleder, sorger og erfaringer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 7. desember 2007 #18 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvert innlegg jeg leser fra deg, Onegin går enten på å kritisere de som ikke innser hvor flott det er å være singel, lovprise singellivet eller svartmale forhold og det motsatte kjønn. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg konkludert med at du er skikkelig singelfob, og egentlig savner en kjæreste så mye at du ikke får puste... :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. desember 2007 #19 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvert innlegg jeg leser fra deg, Onegin går enten på å kritisere de som ikke innser hvor flott det er å være singel, lovprise singellivet eller svartmale forhold og det motsatte kjønn. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg konkludert med at du er skikkelig singelfob, og egentlig savner en kjæreste så mye at du ikke får puste... :kaffe: Savner en kjæreste...Ja jeg savner virkelig det. Vi savner jo alle et forhold fra helvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelle_* Skrevet 7. desember 2007 #20 Del Skrevet 7. desember 2007 End of discussion. Hvis det er deg på avataren er du råkjekk, "Kim"! Gid alle menn på KG kunne se ut som deg, da hadde dere fått kvinnehorder etter dere :-) Bra du sier litt i mot E.O, han kommer med merkelige utspill! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå