Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Det er en topp jeg har lyst til å kjøpe, på nettsida josefssons. Men så er det slik at den koster 159,-. Hvis man kjøper for over 200 kr og betaler med visa, så slipper man porto. Men jeg finner ikke noe mer jeg har lyst på! Noen som kan hjelpe meg med dette, som vet om noen fine plagg på den siden? En tunika/genser/cardigan gjerne.. På forhånd takk
Gjest Skya Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Hvilken topp er det du har lyst på da? Kanskje de har den i flere farger?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Er en hvit topp med lange ermer og med sløyfe foran. Men de har den bare i hvit og gammelrosa. og skal ha den hvite, vil bare se veldig blek ut i den gammelrosa.. Trenger bare litt inspirasjon fra andre, for er sikkert flere andre aktuelle plagg for meg..
Amanlis Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Hva med å supplere med sokker og/eller truser for å komme opp i "riktig" sum? Det pleier jeg å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå