Gjest fantasiløs!!!!&# Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Arbeidsplassen legges ned, og vi ansatte skal vise sjefen at vi har satt pris på ham som sjef. Blandt oppmerksomhetene skal han få en t-skjorte med en eller annen tekst. Men hvilken tekst? Jeg trenger virkelig hjelp her! - ikke for mange ord - ikke veldig flåsete/svulstig, t-skjorten må kunne tas frem i offentlighet Hjeeelp...
Gjest TS Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Trådstarter her... Jeg må vel tilføye at det hadde vært morsomt om det var litt humor i denne teksten
Amalie_85 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 kanskje det går ant å forbinne det med navnet i bedriften eller noe.....ikke vet jeg!
Wonders Skrevet 13. desember 2007 #5 Skrevet 13. desember 2007 Bøllefrø! Snurp igjen smella di, du maser som et lok'motiv! http://www.probat.no/probat/produkter1/probat_original/
Snuppa 81 Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg så en morsom t-skjorte: Men denne teksten vil vel ikke akkurat si "takk for alt".. "Jeg går litt tidligere i dag, så jeg kommer heller litt senere i morgen" Syns den var så artig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå