Gjest Gjest_Trude_* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 I en oppskrift jeg har skal det brukes hornsalt. Det er en ingrediens jeg sjelden kommer over, hva er forskjellen på hornsalt og natron eller bakepulver?
ToveM Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det er en type hevingsmiddel som bl.a. brukes i kakemenn og en del andre småkaker? Kakemenn er vel nesten det eneste jeg bruker det til, så en liten boks holder noen år
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Er det det som lukter utrolig sterkt?
Lilith Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Er det det som lukter utrolig sterkt? Jepp!
Gjest Roxie Hart Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Det kalles vel også hjortetakksalt (?)
Amanlis Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 Er det det som lukter utrolig sterkt? IKKE stikk nesa i boksen. Husker med gru en fetter som lurte meg til å ta et skikkelig magadrag da jeg var liten.
Merneith Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 IKKE stikk nesa i boksen. Husker med gru en fetter som lurte meg til å ta et skikkelig magadrag da jeg var liten. Hehe, din kjiping! Jeg åpnet tråden bare for å be TS om å lukte på det
Amanlis Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Hehe, din kjiping! Jeg åpnet tråden bare for å be TS om å lukte på det Nei, så vondt vil jeg ingen. Det var helt forferdelig husker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå