Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #1 Del Skrevet 4. desember 2007 Tittelen sier vel seg selv:) Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 4. desember 2007 #2 Del Skrevet 4. desember 2007 Jo, det KAN du. Men hvorfor i alle verden VIL du? Finnes så mange alternativ uansett ka slags hud du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bladlusa Skrevet 4. desember 2007 #3 Del Skrevet 4. desember 2007 Jo, det KAN du. Men hvorfor i alle verden VIL du? Finnes så mange alternativ uansett ka slags hud du har. Fordi den: - er (relativt) rimelig - er mild - inneholder melkesyre, som skal være bra for huden - har gunstig Ph-verdi Har lest at noen hudpleiere anbefaler Lactacyd til vanskelig hud, og for meg er den rene vidundermiddelet. Jeg har merkbart sunnere hud både i ansikt og på kropp etter at jeg begynte med den. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er hudpleier. Og til de som kommer inn med tenåringsbarna sine som ikke vil, eller kan bruke så mye penger på en rens sier jeg at de kan bruke lactacyd i stedet for ingenting eller vanlig såpe. Rett og slett fordi den er mild og har fin ph. Den tørker ikke ut huden som vanlig såpe gjør.... Den er fin til andre enn tenåringer altså, men det er de typiske kundene i dette eksempelet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. desember 2007 #5 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har brukt det av og til når jeg har vært tom for andre renseprodukter, og det har gått greit. Blit litt stram i maska etterpå, men det fikser fuktighetskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honey21 Skrevet 4. desember 2007 #6 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har hatt ekstremt mye acne gjennom oppveksten og ble anbefalt av hudlegen min på Rikshospitalet å bruke intimsåpe i ansiktet. Så de siste 2-3 årene har jeg bare brukt Lactacyd som ansiktssåpe. Fungerer kjempefint, blir ikke tørr eller stram, men blir ren og fin. Og selvfølgelig bruker jeg peeling, masker og en god krev i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juni Skrevet 4. desember 2007 #7 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har brukt den i mange år, men innimellom har jeg kjøpt dyre renseprodukter. Jeg merker ingen forskjell, i såfall bare positivt! Så jeg kommer aldri til å kjøpe dyre greier igjen! Huden min er fin nå. Jeg bruker dyr krem, da, men billig peeling (Nivea). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har brukt den i mange år, men innimellom har jeg kjøpt dyre renseprodukter. Jeg merker ingen forskjell, i såfall bare positivt! Så jeg kommer aldri til å kjøpe dyre greier igjen! Huden min er fin nå. Jeg bruker dyr krem, da, men billig peeling (Nivea). Takk for svar alle sammen! Jeg har lest at det ikke betyr noe hva slags peeling man bruker, billig er visst like gode som dyre;) ? Hva slags krem bruker du? Trenger et tips til en god krem, helst uten parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Del Skrevet 5. desember 2007 Det er nesten helt riktig at det ikke betyr noe hvilken peeling man bruker. Dette frodi i kornpeeling er det kornene som gjør jobben. Bare vær sikker på at kornene ikke er for grove, jo finere jo bedre. Og sjekk innholdsfortegnelsen. Om man har problemer med acne eller sorte prikker er det en meget dårlig ide å ha mineralolje på huden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå