MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Jeg ønsker meg en ny parfyme til jul, og tenkte meg en tur på parfymeriet etterpå for å prøvelukte litt Men ofte synes jeg det er vanskelig å få gode tips av de eldre, småsure parfymeridamene (jepp, generalisering så det holder her! ) Er det noen her som kan gi meg noen tips til hva jeg bør sjekke ut? I dag bruker jeg Be Delicious fra DKNY, og på sommeren brukte jeg også sommerduften til J'adore. Jeg liker altså litt lette, friske dufter. Kan gjerne bli tipset om noen i litt annen stil også!
Gjest Skya Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har forelsket meg i Diamonds fra Armani, den skal jeg ønske meg til jul. Klarer ikke å beskrive den, men du kan jo prøve den å se hva du synes.
gizmoo Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Den nyeste Chanel Chance Eau de Fraiche (grønn), har en helt nydelig frisk lukt! Har også vært borti flere av DKNY-parfymene og liker lukten. Ellers vil jeg anbefale deg å lukte på noen av parfymene til Escada, f.eks Into the Blue.... Akkurat nå bruker jeg parfymen Viktor & Rolf (den rosa) og syns det er en kjempeflott "vinterparfyme"... Men den er sikkert litt for søt for deg...?
MellonCollie Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2007 Takk for svar begge to, da er disse ført opp på min lukteliste
Gjest Raptuza Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 "Heiress" frå Paris Hilton er blomstrande og lett.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Hillary duff- With love Kjempegod
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Nå vet jeg ikke om den finnes i Norge, men hvis den gjør, ville jeg anbefale å teste Marc Jacobs Daisy. Den er lett og frisk og blomstrende, litt i samme sjanger som Laura fra Laura Biagiotti.
Gjest Gjest_pippi_* Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 cKIN2U er god,litt frisk men ukke altfor sporty,litt søt men ikke for søt..ikke kvalmende tung gammeldame hvertfall.
Linda644 Skrevet 8. desember 2007 #9 Skrevet 8. desember 2007 With love Hilary Duff Paris Hilton (med striper) Miss Dior cherie Laura fra Laura Biagiotti
Saeria Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Marc Jacobs Daisy finnes i Norge og den lukter nydelig!
Gjest Audrey Horne Skrevet 8. desember 2007 #11 Skrevet 8. desember 2007 Gucci edp II er en lett men samtidig litt spennende parfyme. Marc Jacobs Daisy er også et godt tips.
Søtpotita Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 Marc Jacobs Daisy finnes i Norge og den lukter nydelig! Utruleg stilig flakong!!
Jens Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Bruker selv Be Delicous fra DKNY, og bruker i tillegg Dior addict 2 Dior eau fraiche Moschino Funny er selv kun glad i friske lette lukter
MellonCollie Skrevet 9. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2007 Masse gode tips her - nå blir ønskelista til jul laaang Takk!
Gjest Tulipa Skrevet 9. desember 2007 #15 Skrevet 9. desember 2007 (endret) På min ønskeliste står Versace - Crystal - fikk kjenne på duften sist jeg var i parfymeri og den var helt alldeles nydelig Endret 9. desember 2007 av Tulipa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå