Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en ny parfyme til jul, og tenkte meg en tur på parfymeriet etterpå for å prøvelukte litt :) Men ofte synes jeg det er vanskelig å få gode tips av de eldre, småsure parfymeridamene (jepp, generalisering så det holder her! ;) )

Er det noen her som kan gi meg noen tips til hva jeg bør sjekke ut?

I dag bruker jeg Be Delicious fra DKNY, og på sommeren brukte jeg også sommerduften til J'adore. Jeg liker altså litt lette, friske dufter.

Kan gjerne bli tipset om noen i litt annen stil også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forelsket meg i Diamonds fra Armani, den skal jeg ønske meg til jul. Klarer ikke å beskrive den, men du kan jo prøve den å se hva du synes. :)

Skrevet

Den nyeste Chanel Chance Eau de Fraiche (grønn), har en helt nydelig frisk lukt! Har også vært borti flere av DKNY-parfymene og liker lukten. Ellers vil jeg anbefale deg å lukte på noen av parfymene til Escada, f.eks Into the Blue....

Akkurat nå bruker jeg parfymen Viktor & Rolf (den rosa) og syns det er en kjempeflott "vinterparfyme"... Men den er sikkert litt for søt for deg...?

Skrevet

Takk for svar begge to, da er disse ført opp på min lukteliste :ler:

Gjest Raptuza
Skrevet

"Heiress" frå Paris Hilton er blomstrande og lett.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hillary duff- With love

Kjempegod :)

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Nå vet jeg ikke om den finnes i Norge, men hvis den gjør, ville jeg anbefale å teste Marc Jacobs Daisy. Den er lett og frisk og blomstrende, litt i samme sjanger som Laura fra Laura Biagiotti.

Gjest Gjest_pippi_*
Skrevet

cKIN2U er god,litt frisk men ukke altfor sporty,litt søt men ikke for søt..ikke kvalmende tung gammeldame hvertfall.

Skrevet

With love Hilary Duff

Paris Hilton (med striper)

Miss Dior cherie

Laura fra Laura Biagiotti

Skrevet

Marc Jacobs Daisy finnes i Norge og den lukter nydelig!

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Gucci edp II er en lett men samtidig litt spennende parfyme. Marc Jacobs Daisy er også et godt tips.

Skrevet
Marc Jacobs Daisy finnes i Norge og den lukter nydelig!

Utruleg stilig flakong!!

Skrevet

Bruker selv Be Delicous fra DKNY, og bruker i tillegg

Dior addict 2

Dior eau fraiche

Moschino Funny

er selv kun glad i friske lette lukter

Skrevet

Masse gode tips her - nå blir ønskelista til jul laaang :) Takk!

Skrevet (endret)

På min ønskeliste står Versace - Crystal - fikk kjenne på duften sist jeg var i parfymeri og den var helt alldeles nydelig :)

Endret av Tulipa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...