Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.

Nå er jeg sikkelig på trynet forelsket her, og ikke i samboeren min.

Og jeg føler meg ordentlig råtten.

Storyen var at en veninne av meg vant en sydentur på jobben, og siden hun var singel inviterte hun med meg. Samboer og jeg stoler på hverandre og han syntes jeg fortjente en tur:-)

Siden min veninne er singel og av den "glade" sorten havnet vi på byen flere ganger, og der ble vi kjent med noen gutter... Jeg fikk en spesiell kontakt med han ene, og (ja, jeg vet det er så galt så galt) vi gikk turer på stranda, spiste lunch osv. Det skjedde aldri noe mer en ett "uskyldig" kyss på stranda (ikke tunge eller noe). Men hele meg brant etter å ha han, men fornuften vant heldigvis...

Nå er jeg hjemme igjen, og jeg savner han så fryktelig. Vet det er dødfødt og at han antageligvis er i full gang med å forføre en ny turist nå.. Dessuten kjenner jeg han ikke, og jeg har ett godt liv med samboeren min som jeg elsker. Jeg har slettet telefonnummer og alt til han, slik at jeg ikke kan ta kontakt. Og jeg vil jo bare at det skal gå over. Samtidig så har jeg så dårlig samvittighet ovenfor samboeren min, men kan ikke si noe. vil bare såre han og det fortjener han ikke...

Andre som har vært i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet
Huff.

Nå er jeg sikkelig på trynet forelsket her, og ikke i samboeren min.

Og jeg føler meg ordentlig råtten.

Storyen var at en veninne av meg vant en sydentur på jobben, og siden hun var singel inviterte hun med meg. Samboer og jeg stoler på hverandre og han syntes jeg fortjente en tur:-)

Siden min veninne er singel og av den "glade" sorten havnet vi på byen flere ganger, og der ble vi kjent med noen gutter... Jeg fikk en spesiell kontakt med han ene, og (ja, jeg vet det er så galt så galt) vi gikk turer på stranda, spiste lunch osv. Det skjedde aldri noe mer en ett "uskyldig" kyss på stranda (ikke tunge eller noe). Men hele meg brant etter å ha han, men fornuften vant heldigvis...

Nå er jeg hjemme igjen, og jeg savner han så fryktelig. Vet det er dødfødt og at han antageligvis er i full gang med å forføre en ny turist nå.. Dessuten kjenner jeg han ikke, og jeg har ett godt liv med samboeren min som jeg elsker. Jeg har slettet telefonnummer og alt til han, slik at jeg ikke kan ta kontakt. Og jeg vil jo bare at det skal gå over. Samtidig så har jeg så dårlig samvittighet ovenfor samboeren min, men kan ikke si noe. vil bare såre han og det fortjener han ikke...

Andre som har vært i samme situasjon??

hei!

jeg opplevde akkurat det samme for noen år siden. jeg på ferie med mine single venninne, og så klart møtte vi en guttegjeng. jeg og han ene fikk god kontakt, og før vi dro hjem spurte han faktisk om jeg vile bli i landet og gift meg med han!! hehe, så man kan jo si jeg var rimelig forelsket i han der. men ingen ting skjedde mellom oss. etter at jeg kom hjem var jeg fortsatt i forelskelsesrus i mange uker, og jeg holdt faktisk kontakt med denne typen via email. (ikke særlig pent gjort av meg). uansett, det gikk over med tid, men det er nok bare å vente. tror ikke det er noe du kan gjøre liksom. kankje snakke med venner om det, hvis det passer seg. det gjorde jeg, men tror ikke det var detfor det gikk over heller. men bare vent du, så lover jeg at det går over, hvertfall når du har det så bra med samboer:) snart er han glemt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...