Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2007 #1 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror ikke det er noen overhengende fare for at de leser her inne, og ser hva de får Morfar: 89 år, mormor 80 år. Har tildigere kjøpt ting som hansker, skjerf, såpe og bodylotion, lys, julete, røkelse etc. Noen tips? Det skal sendes, så det kan ikke være kjempestort og tungt. Bøker og musikk er ikke aktuellt, og klær er litt vanskelig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. desember 2007 #2 Del Skrevet 4. desember 2007 Besteforeldre er vanskelige! De har jo allerede alt. Vi går ofte for noe god delikatessemat som de kan kose seg med, men det kan kanskje være litt vanskelig å sende? Hva med et pent inrammet familiefoto? Eller kjøp en sånn stor ramme med plass til mange bilder og sett inn bilder av dere sammen gjennom årene. (æsj, det ble vel vanskelig å sende det også?) I fjor fant vi endelig på å kjøpe gavekort til Nationaltheateret. Det ble veldig godt motattt. Finnes det noe teater eller lignenende i nærheten av der de bor som dere kan gjøre det samme med? Eller så kan dere love å ta dem med ut på middag og teater neste gang dere kommer på besøk/de besøker dere. Hvis de har vanskelig for å komme seg ut til vanlig, vil dette garantert bli satt pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Tausa* Skrevet 4. desember 2007 #3 Del Skrevet 4. desember 2007 Bestemødre liker ofte lys, servietter, duker etc. Bestefedre er mye vanskeligere å finne noe til, synes iallfall jeg! Kanskje Ullvang-sokker eller noe? Et par gode ullsokker passer jo til begge, da... I år har jeg kjøpt et forkle (og skal kanskje kjøpe en slikkepott eller noe også) til mormor og en pakke med to Unicef-bokmerker til morfar. De har alt! Kjøper jeg klesplagg eller noe, kommer det til å ligge innpakket fordi det er for fint til å bruke. Et år ga faktisk mormor nøyaktig samme genser til morfar som hun ga året før - han hadde ikke brukt den, så den var helt ny, og han trengte heller ikke andre ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 4. desember 2007 #4 Del Skrevet 4. desember 2007 De bor et sted hvor det ikke finnes noen ting, rett og slett. Og de er ikke så mye på farta og med på ting lenger heller som de var før, morfar begynner å bli gammel. Så sånne sosiale ting tror jeg ikke er så aktuelt. Bilder av oss hadde de garantert satt pris på - men det er bare at jeg har en mann med fotoskrekk, så vi har nesten ikke noen bilder av oss to sammen, og barn har vi ikke. Men noen gode ullsokker hadde kanskje vært noe - iallefall til morfar, mormor er enklere - hun er sprekere og har også mer ting hun driver med. Tar gjerne imot flere tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå