Gjest Gjest_Palle_* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Var hos frisøren i dag,og farget øyenbrynene mine. De ble KÅLSVARTE! Jeg er gutt,og ren blond,så det ser helt lattis ut! Ser ut som Mr.Bean! Hva kan jeg gjøre!? Kan ikke gå ut slik! Er det noe middel som fjerner det?? Setter virkelig pris på svar her!
Gjest Bodillen Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Det går an å bleke dem, men da må du bruke blekemiddel som er beregnet på denslags bruk - ikke hårblekemiddel. Men såfremt øyenbrynene dine ikke opprinnelig er helt lyse, vil nok det også se lættis ut...
royaltrux Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Hei! Var hos frisøren i dag,og farget øyenbrynene mine. De ble KÅLSVARTE! Jeg er gutt,og ren blond,så det ser helt lattis ut! Ser ut som Mr.Bean! Hva kan jeg gjøre!? Kan ikke gå ut slik! Er det noe middel som fjerner det?? Setter virkelig pris på svar her! Hadde gått rett tilbake å bedt de fikse det...
Ginen Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Klin litt aske på. Det absorberer mye av overfladisk farge. Enten aske fra peisen eller sigarettrøyk. Faktisk. Hvordan et menneske har kommet på dette er meg fullstendig ubegripelig, men det funker.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Løp på apoteket og kjøp askorbinsyre-pulver. Bland i bittelitt vann og tørk og tørk. Dette vil ta mye av fargen... Selvfølgelig vil du ha askorbinsyre resten av livet da det er uuuuutrolig drøyt i bruk, men det er veldig effektivt. Og dyrt er det heller ikke tror jeg. Har brukt det masse i jobb der jeg farger mye bryn, og det er perfekt om noen syns brynene blir litt for mørke
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har hørt at fargede øyenbryn blir veldig mørke med en gang, men at de lysner etter hvert. Hvis de ble helt svarte høres det likevel rart ut, og jeg ville gått tilbake og klagd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå