Gå til innhold

Benediktes dagbok


Benedikte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg stelt neglene, drukket kaffe sammen med min mor på cafe og pugget til eksamen.

Jeg har i tillegg fått gjort unna en del shopping, og kjøpt inn splitter ny julegarderobe med to kjoler, tre skjørt, jakke, to par sko og et par sorte bukser.

I morgen går turen til neste kjøpesenter sammen med venninne K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

:vinke: Velkommen til naboboklaget.

Så heldig du er som har fått shoppet så mye. Ny(e) kjole til jul/nyttår skulle jeg også hatt.

Lykke til med videre pugging av eksamen. Jeg vet hvordan du har det ;). Lenge til du skal ha eksamen?

Ha en fin onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Velkommen til naboboklaget.

Så heldig du er som har fått shoppet så mye. Ny(e) kjole til jul/nyttår skulle jeg også hatt.

Lykke til med videre pugging av eksamen. Jeg vet hvordan du har det ;). Lenge til du skal ha eksamen?

Ha en fin onsdag :).

Så hyggelig med kommentarer!

Det er deilig å få unna den viktigste juleshoppingen. Nå kan jeg shoppe det jeg ønsker meg, men egentlig ikke har bruk for.

Jeg har eksamen på fredag, og har heldigvis laaang juleferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå er det virkelig år og dager siden jeg har skrevet her inne. Dagene går for det meste med til studier, bryllupsplanlegging og trening sammen med venninner. Min mor har hintet frempå om at jeg bør begynne å tenke mer konkret på brudekjole snart og invitert meg og min kjære med til New York. Jeg ser for meg hvite perler som tilbehør fordi de er enkle og klassiske og alltid i tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GossipGirl
Nå er det virkelig år og dager siden jeg har skrevet her inne. Dagene går for det meste med til studier, bryllupsplanlegging og trening sammen med venninner. Min mor har hintet frempå om at jeg bør begynne å tenke mer konkret på brudekjole snart og invitert meg og min kjære med til New York. Jeg ser for meg hvite perler som tilbehør fordi de er enkle og klassiske og alltid i tiden.

Jeg ser frem til å høre mer om kjolen. Du sender meg bildene på mail, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...