Gjest Gjest_bare meg_* Skrevet 4. desember 2007 #1 Skrevet 4. desember 2007 Har man større sjanse for å bli gravid om man går på folat?? Ellers noe man kan spise "for å bli lettere" gravid?? Begynner å bli utolmodig her...
mamut75 Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Jeg vet ikke om man har større sjanse for å bli gravid hvis man spiser folat , men jeg vet at leger ol mener at man ideelt sett bør spise folat også før man blir gravid så hvis du er prøver så er det ingen dum ide å spise folat også i prøveperioden . Folat skal ellers spises i de 12 første ukene av graviditeten og såvidt jeg har skjønt har preparatet bare gunstig effekt i forhold til rygmargsbrokk fram til dag 27-28 av svangerskapet hvor embryoets ryggmarg normalt lukker seg .
aimee Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror dessverre ikke det finnes piller som gjør deg raskere gravid, men jeg har hørt at urtene som er i Damiana skal være bra. Har ingen erfaring med det, men det har kanskje andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå