Gjest snusmumrikken Skrevet 15. april 2003 #1 Skrevet 15. april 2003 Hei nå trenger jeg noen gode tips fra dere der ute. Vi planlegger nr. 2 og lurer veldig på det rette tidspunktet. Vi ønsket at det skulle være på begynnelsen av det neste året for at jeg skulle komme meg litt til sommern og kanskje være klar for badesesongen. Men så begynte jeg å tenke på denne sommern jeg blir vel kanskje å være dårlig hele denne sommern med kvalme? når er det man er mest kvalm? Taknemlig for svar.
Gjest Turi Skrevet 15. april 2003 #2 Skrevet 15. april 2003 Man er mest kvalm fra uke 3-4 til uke 12-16. Men kan du planlegge så nøyaktig da tror du? Uansett -lykke til!!
Gjest Hilde K S Skrevet 16. april 2003 #4 Skrevet 16. april 2003 Jeg synes det er "lettere" å være kvalm på vår og somemrsiden av året. Når det er mørkt blir alt mye tyngre og kvalme i tillegg uah !
Gjest Kinga Skrevet 16. april 2003 #5 Skrevet 16. april 2003 Skulle nesten tro at det å bli gravid er like enkelt som å bestille pizza. Skjønt; det hender jo at pizza-budet svikter, det også. Vibeke
Lucky! Skrevet 16. april 2003 #6 Skrevet 16. april 2003 Hei! Jeg var ikke kvalm i det heletatt.. kanskje slipper du det! Koz.. Lucky og lillevenn menstermin 19.09.03 ul-termin 09.09.03
Gjest snusmumrikken Skrevet 16. april 2003 #7 Skrevet 16. april 2003 Takk for svar. nå har jeg tenkt. hvis jeg blir gravid denne måneden vil jeg altså kanskje bli kvalm 11. mai og da vil det vare til kanskje uke 16 som da vil være til 11. august? det var da lenge det. Lurer på om jeg har regnet dette rett? Synes det er litt vanskelig jeg. Men det passer jo bra å være ferdig med det styret til høsten. Nå ble jeg litt klokere. Lurer på om vi klarer å få det til nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå