Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Noen som har prøvd Ultra Shave Smooth & Natural Shaving Cream? Ser det er et bra tilbud, så jeg er frista til å bestille.
Nemesis Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 jeg har ikke prøvd en sånn selv, men kjæresten min bruker den for menn og er veldig fornøyd.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har den for damer, og jeg er ikke imponert. Den er ikke så "glatt" som jeg hadde tenkt, så bladet glir ikke like lett som med barberskum. Dessverre, for jeg trodde den skulle være et skånsomt alternativ til skum.
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har brukt den i et par måneder nå og er veldig fornøyd! Bestillte like godt et par nå, så har jeg for en stund. Som sagt ovenfor glir den kanskje ikke så mye bedre enn med skum, men det er heller ikke dårligere akkurat Det kommer også litt ann på hvor mye man bruker og hvor godt man masserer det inn i huden. Syns også jeg får veldig myk hud etterpå, og sliter heller ikke så mye med irritasjon og røde prikker. Da jeg for et par uker siden gikk tom for håndkrem prøvde jeg like godt denne, og det fungerte faktisk veldig bra
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 Jeg endte opp med å bestille og ble veldig godt fornøyd Syns huden var veldig myk og fin etterpå, og den fungerer faktisk overraskende bra som bodylotion for tørr hud. Jeg kjøper også helst produkter uten så mange syntetiske tilsetningsstoffer, og ble veldig glad da jeg oppdaget at den er helt fri for parabener og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå