Sympatia Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei...jeg som flere bruder her inne trenger tips til brudebuketter... Legg inn enten bilde av din brudebukett, eller andre du kunne tenkt deg å ha.. eller generelt brudebuketter du syns er vakre...
Februarmamsen Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jeg synes det er mange men spesielt denne Den kommer jeg til å bruke tror jeg den dagen jeg går opp kirkegulvet Endret 4. desember 2007 av Februarmamsen
Gjest *Emma* ikke innlogget Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Du har jo sett min. Jeg syns generelt det er finest med så mye blomster som mulig og så lite grønt (hvis man i det hele tatt må ha grønt) som mulig. Syns noen buketter har sååå mye grønt også bare en liten fargerik blomst her og der.... Søk på amerikanske sider. De er utrooooooolig flinke. Feks tror jeg det er forum og galleri på www.theknot.com
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Henger med på denne tråden. Har lett mye på nett men vanskelig å finne noen virkelig fine, de fleste som jeg liker har jeg faktisk funnet på finn.no når jeg har lett etter kjole. Søk på amerikanske sider. De er utrooooooolig flinke. Feks tror jeg det er forum og galleri på www.theknot.com Kikket på de amerikanse og theknot, men fant i allefall ikke noe jeg likte.
Gjest *Emma* ikke innlogget Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Gjest: Det blir jo smak og behag. Jeg syns amerikanserne er veldig flinke til å bruke masse blomster (enten de er hvite eller knallrosa) og personlig liker jeg det mye bedre enn endel norske "gressbuketter" - men igjen...det blir smak og behag. Syns dessuten det er morsomt å se noe som er litt annerledes. Mange klager over at "alle bruder" har stroppeløse kjoler....hva med alle de like dråpeformede bukettene med nesten bare grønt og noen få roser her og der? Her er spesielt til den lilla-elskende trådstartern Lilla link
Gjest Gjest_sandra82_* Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 sa noen lilla?!?! vi skal lilla blå og sølv som farger i vårt bryllup.. kanskje ikke sånn kjempesommerlig, men er etter ønske fra sambo og jeg liker fargene.. UANSETT, jeg har bestemt meg for hvilken blomsterbukkett jeg skal ha.. Visit My Website"]blomsterbuketten min
Gjest *Emma* ikke innlogget Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Det er en http// for mye i linken din Sandra82. Riktig link Kjempe fin! (Jeg vet at TS er lilla fra innsiden til utsiden og litt til....var derfor jeg dro frem lille )
Sympatia Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. desember 2007 (endret) sa noen lilla?!?! vi skal lilla blå og sølv som farger i vårt bryllup.. kanskje ikke sånn kjempesommerlig, men er etter ønske fra sambo og jeg liker fargene.. UANSETT, jeg har bestemt meg for hvilken blomsterbukkett jeg skal ha.. Blomsterbuketten min Ååå...en lignende har jeg hatt lenge lagret som en av favorittene mine på bryllupsmappa på PCen... Februarmamsen viste jo også en vakker bukett... Jeg vil jo gjerne se andre buketter enn lilla da, for å selv bli inspirert og at andre bruder skal få tips... så bare kom med all slags brudebuketter dere syns er vakre...uansett farge eller stil... Endret 4. desember 2007 av Sympatia
Gjest Gjest_sandra82_* Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Det er en http// for mye i linken din Sandra82. Riktig link Kjempe fin! (Jeg vet at TS er lilla fra innsiden til utsiden og litt til....var derfor jeg dro frem lille ) takk for hjelpen!! går fort i svingen vet du..
Februarmamsen Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Viste egentlig ikke at du var lillla fan... men er det selv og skal ha det som farge i bryllupet vårt... www.bast.no har noe fint synes jeg. Buketten jeg viste er derfra Endret 4. desember 2007 av Februarmamsen
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har lyst på noe alle denne, bare med gammelrosa-roser i stedenfor hvite. Min favotittbukett
Elliebellie Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Jo enklere, jo finere, syns jeg. Denne skal jeg ha: http://www.bryllupsbutikken.no/bryllup/bil...log-forside.jpg Bildet er endret til link i hht regelen om kopirett. Camilla(mod) Endret 5. desember 2007 av Camilla
Honey Skrevet 4. desember 2007 #14 Skrevet 4. desember 2007 Samme som EllieBellie. I tillegg til profilbildet mitt, så er noen av følgende favoritter: Hvite roser Bare orkideèr Hvite liljer Ellers så er det masse inspirasjon å hente på : Benzons Blommor
bunadbrud Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 jeg skal gifte meg i bunad, og er VELDIG usikker på hvordan brudebuketten min skal være. bryllupet er på våren, slik at markblomster er uaktuelt. har tenkt litt på viljekonvall og gåsunger. har noen andre noen forslag, eller erfaringer?
Gjest *marie* Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Ååååhhhh... denne var utrolig fin :rødme: Honey. Skal la mannen velge jeg da, men kan jo hinte litt
Gjest Gjest_frøken_* Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Denne http://www.bernzonsblommor.se/view_image.a...3;&p3=Black baccara & Passion med guldtrådar vil jeg ha, gjerne med roser i forskjellige nyanser :love:
Sympatia Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. desember 2007 Ååååhhhh... denne var utrolig fin :rødme: Honey. Skal la mannen velge jeg da, men kan jo hinte litt Skulle akkurat si det samme! Hos oss er også planen at det er min kjære som skal bestemme. Men gjett om jeg vil komme med mye hint...
Honey Skrevet 5. desember 2007 #20 Skrevet 5. desember 2007 jeg skal gifte meg i bunad, og er VELDIG usikker på hvordan brudebuketten min skal være. bryllupet er på våren, slik at markblomster er uaktuelt. har tenkt litt på viljekonvall og gåsunger. har noen andre noen forslag, eller erfaringer? Nå vet ikke jeg hvordan bunaden din ser ut, men det pleier jo som regel å være en del broderier og pynt på en slik drakt. Da vil jeg si at det er finest med en enkel og gjerne fargesterk, ensfarget bukett. Jeg ser for meg dyp, røde roser bundet som rund bukett med lange stilker som "holdestav". Synes det er finest dersom buketten er ren og enkel, og litt røff da bunad er litt røft i mine øyne. F.eks. noe slikt: rød bukett Rød bukett 2!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå