Gå til innhold

tidlig å sende julekort nå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

tenkte å poste 2 kort i morra, og forhåpentligvis flere kort før jul. men det er kanskje litt tidlig å få juleposten nå allerede? hva synes dere? jeg har ikke fått noe julepost enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes alle skal vente en uke, for da går jeg ut på friuke, og etter det skal jeg operere menisken, og skal ikke på jobb før etter jul, så det passer ypperlig for meg som jobber med postsortering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes alle skal vente en uke, for da går jeg ut på friuke, og etter det skal jeg operere menisken, og skal ikke på jobb før etter jul, så det passer ypperlig for meg som jobber med postsortering...

OK :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi har kommet til desember synes jeg det er helt greit med julekort, synes det er koselig å få kortene noen dager før julaften og ikke i romjulen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å vente til kommende helg, men da mannen min ikke var helt enig, er julekortene allerede framme hos folk... Jeg får si meg fornøyd med å ha klart å holde igjen kortene til desember :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har julekorta begynt å dukke opp.. Syns bare det er koselig, jeg :nisse:

Selv er jeg ikke helt klar enda, men har begynt.. Tenker de er klare til å sendes avgårde til helgen, eller mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, litt forskjellige meninger, men flertall for "litt tidlig" :)

kortene har ligget noen dager i veska, er litt glemsk. men til helga og i neste uke blir de andre sendt herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg synes det er litt tidlig ennå...

Mottok første julekortet m/bilde fra en niese 3. desember. Det var jo koselig at hun sendte kort til meg for vi har så liten kontakt. Kunne vært greit med en mail også av og til. Moren og min bror er skilt så jeg og denne niesen ser lite til hverandre.

Jeg personlig liker å sende kortene så kort under jul som er mulig.

Derfor sender jeg dem (julaften er en mandag) torsdag før julaften for å være sikker på at de kommer frem i tide. Julekort/jul bør ha litt forbindelse synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er desember synes jeg ikke det er altfor tidlig, men personlig sender jeg ikke ut så tidlig fordi jeg selv synes det er koseligst nærmere jul. Romjulen er litt sent (da kan man heller vente litt og sende nyttårskort). Jeg holder på å skrive mine og regner med å poste dem i løpet av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å få kort spredt over flere dager jeg da, syns ikke det er like stas å få fem kort samme dag som å få kort flere dager etter hverandre....

Så jeg er glad hvis folk har forskjellige meninger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...