Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre som har fått masse kviser i starten på graviditeten? Bare lurer jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Det er ikke direkte kviser jeg har fått men huden er mer uren. Har fått masse nupper i pannen og nedover langs tinningen.

Skrevet

Fikk det ikke i starten, men nå har jeg endel småkviser/nupper eller hva jeg skal kalle det på brystet.

Skrevet

fikk endel småkviser rundt hårfestet og noen i hodebunnen...

Skrevet
Det er ikke direkte kviser jeg har fått men huden er mer uren. Har fått masse nupper i pannen og nedover langs tinningen.

mhm....

Gjest gjest igjen
Skrevet

...jaja da er det ikke bare meg...har begynt å bruke sånn kvisevask igjen jeg...det er det lenge siden sist ja...

Takk for svar...

Skrevet

Mine kom et par dager før IKM, og jeg har dem ennå :sur: Det ser ut som utslett, og dekker brystet og øverste del av ryggen. Veldig festlig.

Skrevet

Jepp, jeg fikk veldig uren hud helt i starten.

(argh! plutselig slo det meg hvor sprøtt det er at JEG sitter her og svarer i et graviditetsforum! hjelp! *hyperventilere*)

Skrevet

Her også, har hørt at noen blir veldig plaget.

Jeg har vanligvis veldig tørr hud, men har nå hatt mer kviser enn på mange år. Heldigvis har det gitt seg litt da, så håper jeg slipper mer...

Skrevet

Har noen småkviser i hårfestet, forsvinner to, kommer to nye... Og på ryggen har jeg fått kviser. Det har jeg aldri hatt før, så det skyldes nok graviditeteten.

Skrevet

Jeg fikk plutselig kviser når jeg sluttet å amme :kjefte:

Før det har jeg aldri hatt kviser. (hadde to stk i løpet av vgs - og opplevde det som så traumatisk at jeg fortsatt husker de :fnise: ) men nå har jeg plutselig fått de ... arg...

tingeling

Gjest Gjest_adele_*
Skrevet

å ja.. !! jeg hadde hele panna studd av store kviser.

holdt på å bli gal.

gikk med caps trukket langt ned i fjeset!

dette var HELT i begynnelsen.. rundt graviditetstestinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...