Gjest Karite Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Hei jenter. jeg lurer på hvor mange dårlige forhold du har vært i før du traff den rette , eller den du er sammen med nå? For min del så har jeg kun vært i dårlige forhold. Det har selvfølgelig vært fine stunder også, men umulige å bygge en framtid sammen med noen av de. Jeg har to dårlige forhold bak meg, og nå starter jeg med blanke ark igjen har lært masse av det, og vet bedre hva jeg skal se etter nå. Hva med dere, hvor mange forhold har dere bak dere før dere fant den rette?
Gjest Aiai Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 To. En på to år og noen mnd, og en på ni mnd. De var passe psycho de to. Maken til menn med issues skal man lete lenge etter. Han jeg giftet meg med derimot, han er akkurat passe rar. :rødme:
Amalie_85 Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Vet ikke hvor seriøst man kan ta dem da. Men jeg har hatt 2 forhold som jeg syns kan telles som forhold i så fall. Men det første av de kan jeg knapt huske, jeg var så ung. Og det neste var jo egentlig bare tull og tøys. Men nå har jeg møtt mannen i mitt liv :rødme: det første varte i 1,5 år, mens det neste nesten 3!
Gjest Gjest_wondergirl_* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har hatt to dårlige forhold. Lange. De klarte aldri å bestemme seg for om de faktisk ville ha meg, og det var vondt. Men nå! Verdens beste kjæreste har jeg! Så det er ingen grunn til å gi opp håpet!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 Ingen direkte dårlige. Var seint ute med sex og forhold, så kanskje det medvirket til at jeg hadde grei nok dømmekraft. Bare et ganske kort forhold hvor ulempene var at "den utvalgte" var nokså umoden og selvsentrert, men han var også snill, vi delte endel interesser og var på en rar måte litt sjelevenner, og han fikk fram noen godt gjemte sider av meg - noe jeg er takknemmlig for. Også hadde jeg noen få ons som var helt ok, og et forhold som bare var sex og lite følelser - dette ga meg ikke så mye og fyren trodde visst faktisk det skulle bli noe mer mellom oss, men greit nok (kanskje det har med min innstilling å gjøre - alt er greit ). Forholdet jeg er i nå er mitt første langvarige seriøse forhold og har vart i snart fem år. Jeg vet ikke om det kommer til å vare hele livet, men vi har det fint - og får det bedre og bedre, synes vi.
Gjest s.n Skrevet 4. desember 2007 #6 Skrevet 4. desember 2007 2 dårlige forhold. Ett på ett år. Den andre giftet jeg meg med --- og var gift i 2 år.
Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 To forhold før jeg traff drømmeprinsen. Det ene på 2,5 år. Han var helt gal. En lettelse da jeg ble kvitt han. Ca et år senere møtte jeg en ny. Neste varte i 3 år, fungerte egentlig veldig bra, men problemer pga kulturforskjeller, så da ga vi opp det. Noen måneder senere møtte jeg han jeg er sammen med nå. Har også vært noen ons og korte forhold mellom disse.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Gode forhold ?...finnes det da vel jeg tror først det når jeg ser det
W. Wallace Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Hva definerer et forhold som ikke er bra? Har kun hatt bra forhold utfra det jeg definerer som bra forhold. Ingen gjennomgående krangling, slåssing, utroskap eller andre problemer jeg ser på som nedbrytende.
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Hvis jeg ser bort fra et par uavklarte ungdomsskoleforhold, så har jeg ingen (dårlige) forhold bak meg før jeg traff samboeren. Jeg ser at jeg har vært heldig, siden de færreste skyter gullfuglen på første forsøk.
Nana Skrevet 4. desember 2007 #11 Skrevet 4. desember 2007 oj.. to-tre dårlige samboerforhold og ett ekteskap ;-)
Nerdemamma Skrevet 4. desember 2007 #12 Skrevet 4. desember 2007 Ingen... Er fremdeles sammen med min første kjæreste, sammen i åtte år og gift om sirka ett år. Og jeg kan ikke se for meg noe bedre mannfolk enn lille gubben min
Gjest Reka Skrevet 4. desember 2007 #13 Skrevet 4. desember 2007 1 dårlig og deretter møtte jeg han jeg er sammen med nå
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #15 Skrevet 4. desember 2007 Like mange som det er kommuner i Norge. Jeg og mine ekser altså
Lykkelig eks-frue Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Har vel funnet den rette flere ganger, så lenge det har vart Men har et dårlig samboerforhold bak meg med en ikke fullt så snill mann. Ellers har mine ekser vært riktig der og da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå