Gå til innhold

Svært ulykkelig.......

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig
Skrevet

Jeg orker ikke mer.....

Han er en stor egoistisk! Slenger dritt! Gir ingenting til meg!

Han sårer meg!Jeg gråter ofte! Jeg er ikke meg selv!

Jeg savner mitt liv! Men han er så sjarmerende....

helvete så vanskelig.................

Jeg orker ikke, har så lyst å ta livet av meg!

Jeg savner frihet!...Men vi har samme venner, helvete.....

Jeg vetikke hva jeg skal gjøre......Jeg må komme meg bort fra denne dritten, han har ikke råd å bo alene!.....

Jeg klarer ikke mer, snart tomt for tårer....

Har blitt slått og sparket når han mister kontroll.

Ser ingen fremtid sammen med han....

Han bruker rus av og til,for en idiot jeg er............

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg orker ikke mer.....

Han er en stor egoistisk! Slenger dritt! Gir ingenting til meg!

Han sårer meg!Jeg gråter ofte! Jeg er ikke meg selv!

Jeg savner mitt liv! Men han er så sjarmerende....

helvete så vanskelig.................

Jeg orker ikke, har så lyst å ta livet av meg!

Jeg savner frihet!...Men vi har samme venner, helvete.....

Jeg vetikke hva jeg skal gjøre......Jeg må komme meg bort fra denne dritten, han har ikke råd å bo alene!.....

Jeg klarer ikke mer, snart tomt for tårer....

Har blitt slått og sparket når han mister kontroll.

Ser ingen fremtid sammen med han....

Han bruker rus av og til,for en idiot jeg er............

Neida, du er ingen idiot-det er det han som er.

Mennesker som slår har frustrasjoner de ikke klarer å håndtere, du er utsatt for aktiv psykisk og fysisk mishandling- og selvsagt klarer du deg alene- også økonomisk.. Du må bare ville det selv...Vil du nok? tør du å møte deg selv i døren å kjempe for ett bedre liv?

Kanskje en dag møte en mann som virkelig bryr seg om deg og som ikke slår? ikke ødelegg livet ditt på en voldelig mann.

Gjest ulykkelig
Skrevet
Neida, du er ingen idiot-det er det han som er.

Mennesker som slår har frustrasjoner de ikke klarer å håndtere, du er utsatt for aktiv psykisk og fysisk mishandling- og selvsagt klarer du deg alene- også økonomisk.. Du må bare ville det selv...Vil du nok? tør du å møte deg selv i døren å kjempe for ett bedre liv?

Kanskje en dag møte en mann som virkelig bryr seg om deg og som ikke slår? ikke ødelegg livet ditt på en voldelig mann.

Ja, jeg vasker opp, rydder, lager mat og masse ting.

Han sier jeg gjør ingenting, jeg er lat og mange ting, det sårer meg ekstremt mye og føler jeg er verdt ingenting.

Jeg har slitet og gjort masse ting, det er jævlig når han sier jeg ikke har gjort en dritt. Jeg blir så irritert og har lyst å.......grrrrrrr

Han slenger dritt, ber om unnskyldning etterpå.

Alle sier den som får meg er kjempeheldig, fordi jeg har alt gutter ser etter.... jeg må skjerpe meg å komme ut av denne dritten!

Ønsker et bedre liv, ønsker friheten ja!!

vet ikke hvorfor jeg ikke takler å se han med en ny jente, det er vanskelig... jeg må prøve å klare meg ja!......

:gråte: jeg er så svak for han, men skal prøve å bli sterk!

Skrevet

Oi, gjett at du ikke er den eneste som har vært der. Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i dine ord og frustrasjon! Jeg sleit et halvt år med vold, utroskap og alkohol fra hans hold før jeg klarte å dra. Jeg pakket det nødvendigste i en veske, gikk på veien og haiket meg vekk. Jeg var selvfølgelig både blakk og sulten, men den trailersjåføren som tok meg med, har jeg ikke glemt den dag idag. Han var et godt menneske.

Men jeg angret ikke et sekund da jeg hadde vært borte fra han to dager. Jeg dro til venner som tok seg av meg.

Skrevet

Er det xn min du har blitt sammen med eller? Skulle nesten tro det..

Men du gjør lurest i å gå fra han. Jeg klarte å bryte med han jeg var sammen med, var lei meg i 2 mnd så var jeg ferdig med han. Jeg skjønte at jeg egentlig ikke var så glad i han som jeg trodde,men at han hadde ødelagt selvtilliten min så mye, så jeg trodde ikke jeg kom til å få noe bedre. Var derfor jeg ble så lenge..

Skrevet (endret)

Skjønner at du synes dette er vanskelig, men for all del, DU MÅ GÅ!!!

Forestill deg at dere får barn sammen, og oppfører seg sånn. Da skjønner du at du bare må pakke sammen og komme deg ut. Regner nesten med at han har psyket deg ned over tid slik at du kanskje tror deg er vanskelig for deg å klare deg selv. MEN husk at så lenge du kun har deg selv å tenke på er faktisk det meste lettere. Ok, du blir lei deg en periode, man sørger over forholdet som gikk i vasken og husker de gode tidene. Du bør skrive ned de negative tingene på en lapp, samle dem en stund, lese dem men gjevne mellomrom, og fikk styrken du trenger for å gå.

Bo for deg selv en stund og bruk tid til å finne ut hva DU vil. Du trenger ikke så stor og dyr plass i begynnelsen, finn deg en hybel eller en annen billig løsning til å begynne med. Når savnet blir for stort, les lappene! Og når du er klar for å slippe taket en dag, brenn dem.

Du er sterkere enn du tror, bare lytt på din indre stemme, dette klarer du :klem:

Endret av Helene
Gjest ulykkelig
Skrevet
Skjønner at du synes dette er vanskelig, men for all del, DU MÅ GÅ!!!

Forestill deg at dere får barn sammen, og oppfører seg sånn. Da skjønner du at du bare må pakke sammen og komme deg ut. Regner nesten med at han har psyket deg ned over tid slik at du kanskje tror deg er vanskelig for deg å klare deg selv. MEN husk at så lenge du kun har deg selv å tenke på er faktisk det meste lettere. Ok, du blir lei deg en periode, man sørger over forholdet som gikk i vasken og husker de gode tidene. Du bør skrive ned de negative tingene på en lapp, samle dem en stund, lese dem men gjevne mellomrom, og fikk styrken du trenger for å gå.

Bo for deg selv en stund og bruk tid til å finne ut hva DU vil. Du trenger ikke så stor og dyr plass i begynnelsen, finn deg en hybel eller en annen billig løsning til å begynne med. Når savnet blir for stort, les lappene! Og når du er klar for å slippe taket en dag, brenn dem.

Du er sterkere enn du tror, bare lytt på din indre stemme, dette klarer du :klem:

Jeg har tenkt igjen og igjen de negative tingene om han, og mister helt lysten på han. Ikke faen om han er min fremtid, ikke faen om vi lager unger sammen!.... Det kommer aldri til å fungere!

Men eneste som er vanskelig er at han er en pen gutt,

også vi har samme venner.

Det blir dritt når vi møtes på fester, kafeturer, kino men jeg håper jeg slipper å se han ofte!

Innerst inni meg vet jeg så godt når jeg får meg en ny kjæreste, så glemmer jeg han driten!

Han dyttet meg så hardt igår at jeg falte ned på gulvet, jeg bare gråtet og gråtet. Klarer ikke mer, jeg er så forbanna og vil bare provosere han! Jeg er så sint. Han lyver for meg hele tiden..

Er helt totalt klikka i det jævla hodet.........

Det blir så utrolig godt å bo med ei venninne, men et problem er at vi må vente med å flytte etter jul!.....Det som er så dritt...

Men takk for støtte....

Sånne gutter skal jenter ikke leve med! Det som er tragisk han er slik, han er jo sjarmerende og nydelig men helvete!

Må ikke være blind! Personligheten til en sier mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...