Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg Dior sitt bronsje/sol pudder. Så da lurer jeg på om det er mye glitter idet? jeg har hatt chanel sitt, å synes det var litt i overkant glitrete til daglig bruk. Hva synes dere andre om dior sitt? Hvilken farve kan da passe til meg med mørkt brunt hår, mørk blå øyne, og litt gul undertone i huden?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #2 Skrevet 4. desember 2007 Ingen som har erfaring med dette solpudder?
FantasDick Skrevet 4. desember 2007 #3 Skrevet 4. desember 2007 Jeg har Dior's bronzer, og er veldig fornøyd. Det er ikke mye glitter i det, men skimmer. Bruker det på dagtid og kveldstid, og det ser pent ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hvilken farve bruker dere som er litt mørk i håret og har em mdium hudtone? Fornøyde?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Kan det bli nr 030 eller 010? som kan passe en brunette?
FantasDick Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Jeg bruker iallefall 020, og jeg er blond med kald medium hudtone.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Tusen takk for at du vil svare Zaphire. Er egentlig rart at ingen som kan tipse om hvilken farve som kan passe, da jeg har sett at det er mange på forumet som bruker Dior sitt solpudder, men men finner vel ut av det.
FantasDick Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg aner ikke hvilken farge som kan passe deg, men kan du ikke ta en tur på et parfymeri og få hjelp til å finne rett farge? Forresten; venninna mi pleier å låne bronzeren, og hun har mørk brunt hår, brune/grønne øyne og medium varm hudtone. Den ser fin ut på henne! Endret 6. desember 2007 av Zaphireh
FantasDick Skrevet 15. desember 2007 #10 Skrevet 15. desember 2007 Dytter denne opp igjen.... Har du testet den på et parfymeri nå, da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå