Gå til innhold

Fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal gifte meg i Tvedestrand i august 2008. Er det noen her inne som vet om en god fotograf i området? Risør, Lyngør, Tvedestrand, Arendal osv......

Gjerne en som ikke er kjempedyr :sjenert:

Det er ikke så nøye om h*n er faglært, men erfaring er viktig. Ønsker bra bilder....

Må da være noen her inne som har, eller skal gifte seg i Aust-Agder?!

Endret av rsa
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_rsa_*
Skrevet

Lever i troen om at noen har et tips :sukk:

Skrevet

Hei!

jeg har en fotograf som jeg kan anbefale, han skal ta våre brudebilder når vi gifter oss i juli. Du kan finne han på www.reklame-fotografen.com, tror ikke det ligger noen brudebilder på hjemmesiden hans, men har sett en del av de brudebildene han har tatt og de er kjempeflotte! Du kan jo ringe han eller skrive en mail, så kan han sikkert sende deg noen bilder på mail, sånn at du kan se hva han har gjort tidligere. Han holder til i kristiansand, men vet at han tar oppdrag på hele sørlandet.

Lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for svar! :klem:

Kristiansand er bare en koselig liten biltur unna Tvedestrand, så det passer jo perfekt :)

Skrevet (endret)

Hei rsa

Jeg skal også gifte meg i nærheten av Tvedestrand i august.

Har ikke ordnet fotograf enda, så har dessverre ingen tips der, men hadde vært gøy å diskutere andre praktiske ting. Send en mail til xxxxx dersom du er interessert:-)

Mailadressen er slettet ihht våre regler.

Camilla (mod)

Endret av Camilla
Skrevet

Hei gjest

Så koselig! Utveksler gjerne tips, råd (og frustrasjoner) med deg :jepp:

Hvis du klikker på nicket mitt kan du sende meg en personlig melding. Send meg mailadressen din, så er vi i gang :5:

• 1 måned senere...
Skrevet

www.photoish.com vi fotograferer bildene der du gifter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...