Gå til innhold

Flere typer sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en type som ønsker å prøve trekant, ønsker å se at jeg blir tatt av andre menn, pluss flere ting. Men jeg har ingen ønsker om slik ting så da kan man si at det er ti forskjellige ting han ønsker å prøve, å jeg ønsker ingen av disse spesielle tingne, da mener han at vi skal møtes på midten slik at jeg blir med på fem av de her tingen han fantaserer om. Hva mener dere?

Kan legge til at vi har vært sammen i mange år, og har barn.

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Det er ikke greit så lenge du ikke vil.

Skrevet

har du ikke lyst så har du ikke lyst. så enkelt er d..

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe du absolutt ikke har lyst til, men noe må man jo prøve ut om det lokker litt. Kan hende du liker det . hvem vet :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Han har lyst å prøve 10 ting og kompromisset er at du går med på 5?

Herlighet. Hvis du ikke har lyst å prøve 10 ting så har du heller ikke lyst å prøve 5 ting. Hva hvis det var 10 ting han hadde lyst til og du foreslo 5 i stedet?

Du må ikke la deg presse eller overtale til å gjøre noe du ikke har lyst til eller føler deg komfortabel med. Det kan ødelegge mye mer enn det gavner.

Skrevet

Frister det overhodet ikke, saa ikke bli med paa det. Men du kan jo se om du kan koke opp noe spennende som du vil proeve, og hoere med han om det er interessant for han og?

Skrevet

Min mening er at man skal strekke seg litt for at partneren skal få oppleve ting h*n tenner på og blir kåt av. Men det må jo gå begge veier. Det må ikke skje kun på den enes premisser.

Gjest Sniken (uinlogget)
Skrevet

Du skal ligge med andre menn fordi han har lyst til å se andre menn knulle deg?

Herremin, be mannen ta seg en bolle og gi han telefonnummeret til en psykolog.

Si at du vil at han skal ligge med andre menn, både knulle de i rompa og han ta de i rompa. Selv skal du bare se på. Tipper det blir slutt på maset da.....

Skrevet
Du skal ligge med andre menn fordi han har lyst til å se andre menn knulle deg?

Herremin, be mannen ta seg en bolle og gi han telefonnummeret til en psykolog.

Si at du vil at han skal ligge med andre menn, både knulle de i rompa og han ta de i rompa. Selv skal du bare se på. Tipper det blir slutt på maset da.....

Et ganske idiotisk svar. Det er faktisk svært mange menn, og også kvinner, som blir kåt av å tenke på at partneren har sex med andre mens de ser på. Spesielt det siste avsnittet ditt var tåpelig, da jeg regner med at mannen er heterofil.

Skrevet (endret)
Et ganske idiotisk svar. Det er faktisk svært mange menn, og også kvinner, som blir kåt av å tenke på at partneren har sex med andre mens de ser på. Spesielt det siste avsnittet ditt var tåpelig, da jeg regner med at mannen er heterofil.

Tipper Sniken mente det ganske så ironisk, for å sette det hele på spissen.

Og den er jeg helt enig i: Det er sikkert like uaktuelt for henne å bli pult av andre menn enn sin mann, som det ville vært for hennes heterofile mann å bli pult av en annen mann. At mannen blir kåt av den første tanken, betyr ikke at kona må oppfylle hans fantasi.

Man skal lytte til hverandres fantasier - og dersom det virker pirrende for begge parter, kan man muligens sette det ut i livet, etter nøye overveielse.

Men har man ikke lyst - da SKAL man ikke. Til TS: Du SKAL ikke!

Endret av Billebill
Skrevet

Visst alle disse 10 tingene (eller 5 om du vil) er noe du helt helt ikke ser for deg er jeg enig med de andre at du ikke skal gjøre det. Er det trekant kunne jeg jo aldri foreslått at joda, gjør det for mannen din. Men er det f.eks å ha på deg noe annet sexy undertøy enn det du bruker så kanskje jeg heller hadde sett på deg som litt vrang visst du ikke kunne prøvd ut det f.eks. For det syns jeg er ganske harmløst, men for noen kanskje det blir helt feil. Har ikke du noen fantasier du kan komme med i stede? Å si at disse tingene kan du gå med på`?

Sex skal være fint for dere begge :) om dere har vært sammen aldri så lenge, eller har barn sammen eller ikke

Skrevet

Den dagen man har sex mot sin vilje med partneren, eller gjør ting man ikke har det minste lyst til (men føler at man MÅ, fordi partneren har rett til det, eller for å møte ham på midten) risikerer du at forholdet ditt blir ødelagt, følelsene for ham kan endre seg, synet på sex med ham, assosiasjonene med kroppen hans. Respekten for ham (og for deg selv).

Skjønner så godt tankene dine om å møte ham på midten (man unner jo sin kjære den sexen han har lyst på) - men jeg snakker av egen erfaring når jeg er enig med de andre som fraråder deg det. Det kan ødelegge mye.

Et godt råd av en person over var at DU kanskje kommer med en fantasi som du vil prøve ut. Uansett hvor uskydlig eller triviell denne kan være sammenlignet med hans forslag, så vil han føle at du nettopp ved å gjøre dette møter ham på halvvegen! Og kanskje blir det gøy og stimulerer det til videre utvikling ;-)

La det være litt på dine premisser. Så lenge du viser noe slags initiativ så vil han helt sikkert digge det!

Skrevet

Jeg er enig med Amalie og billebill og fler her, man skal ikke gjøre noe man overhodet ikke tenner på. Min samboer elsker lakk og lær, første gangen han fortalte om det skal jeg ærlig innrømme at jeg grein på nesa. Jeg hadde vært i en langt og kjedelig forhold hva sex angikk så jeg var ikke vant til noe "ekstra" i senga. Men bare jeg fikk tenkt meg om så bestilte jeg meg et antekk og overrasket han en kveld med det på, det ble jo stor lykke det.

Jeg synes du skal "se igjennom" lista hans og vurdere om det er en eller flere ting der du kan strekke deg til, men det må være ting du føler du kan stå inne for og som du kanskje kan tenke at faktisk kan pirre deg også. Min samboer vil gjerne ha sex med et par til, jeg vet det og jeg har vurdert det, men jeg har ikke kommet dit at jeg ønsker det og derfor blir det heller ikke noe. En ting er at han fantaserer om det, men så lenge jeg ikke ønsker å gjennomføre det forblir det en fantasi for han. Han vet jeg har vurdert det seriøst og derfor er det heller ikke noe mas om det. Det er jo fint at dere er åpne om fantasier men det vil jo ikke si det samme som at de skal innfris!

Skrevet

Jeg har lyst å prøve mye rart med mannen min, men han er ikke så sprelsk av seg. Jeg har hatt mange ting på "lista" - alt fra trekant til dominans til uskyldige nye stillinger. Jeg lufter forslagene, så får han avgjøre om han vil gjøre noe med det. Vil han ikke så er det helt greit - jeg maser ikke, og vil han så blir jeg glad!

Han har vært veldig tøff og vi har prøvd forskjellig undertøy, litt dominans/BDSM, nye stillinger, dirty talk o.l. Involvering av andre kommer ikke på tale.

Synes ikke noe om å skulle "presse" partneren til å gjøre noe h*n tydeligvis ikke vil.

Skrevet

¨Du kan jo spørr mannen din om han vil klare å tenne på en seksuell situasjon som han vet du ikke tenner på og som byr deg i mot. Vil det være tennende å se deg bli pult av en annen mann om han vet at dette oppleves som et overgrep for deg, og at du ikke nyter det? poenget er vel at han tenner på å se deg nyte en annen?

Tanner han på å gi deg eks analsex om han vet at dette er veldig ekkelt for deg?

Be ham tenke lit tgrunigere igjennom disse ønskene sine, og om han virkelig ønsker det dersom han vet at du ikke på noen mpte kommer til å nyte disse tingene, og kanskje kommer til å ha mareritt omd em i ettertid etc. Vil han tenne påå ta fra deg din seksualitet og dine frie valg, vil han tenne på at du føler deg nedverdiger som gjør noe du ikke vil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...