Little My Skrevet 3. desember 2007 #1 Del Skrevet 3. desember 2007 Føler dere på dere hva dere får? Vil dere vite det? hvorfor? hvorfor ikke? Jeg har alltid trodd jeg skulle få gutt først, men nå har jeg mine tvil. Jeg vil vite det, fordi, det er kos, og det knytter oss mer sammen, dessuten er det lettere å forberede, og handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 3. desember 2007 #2 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg er helt overbevist om at jeg får jente! Sier "hun" hele tiden, og har på følelsen at dette blir ei tulle...så gjenstår det bare å se om jeg har rett i min spådom da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 3. desember 2007 #3 Del Skrevet 3. desember 2007 Vi har ikke bestemt oss for om vi vil vite det eller ikke. Egentlig kan det hende at flere argumenter taler for å vite det. Lettere å bestemme navn (kan jo eliminere halvparten av arbeidet), greit i forhold til innkjøp og vi får kanskje et mer (hva skal man si...) "personlig" forhold til babyen?? Det der kommer ut feil uansett, men missforstå meg rett... Selve fødselen blir jo en kjempeoverraskelse og nytt og spennende uansett om vi vet om det er gutt eller jente. Så vi får tenke litt på det... Kanskje familien skal få være med å si sin mening om den saken også, før vi tar den endelige avgjørelsen. Enn sålenge har jeg absolutt ingen aaaanelse om hvilket kjønn den lille spiren er. Ikke klarer jeg å bestemme meg for hva jeg "ønsker meg" heller. Det kommer på det samme tror jeg :rødme: Når vi snakker om babyen heter den bare "babyen" og ikke hun eller han enda. Kanskje kan vi finne på et mer spennende navn intil videre? Som "grynet", "nurket", "junior" etc, Må nok tenke litt pådet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippen Skrevet 5. desember 2007 #4 Del Skrevet 5. desember 2007 Forrige gang visste vi at det ble gutt. Mannen var også overbevist om at det var gutt før UL'en, og han hadde jo rett. Vi fortalte ikke kjønnet til noen andre, men de visste at vi visste. Det var skikkelig mas! Så denne gangen, vil vi ikke vite og heller slippe maset og problemet med å ikke røpe oss. Syns halve moroa er at ikke andre vet hva kjønn det blir, så lite spennende da... Har noen venninner som har lansert både kjønn og navn før babyen ble født, og de om det altså, men det vil ikke jeg Men, når det er sagt, så er mannen overbevist om at det blir jente denne gangen. Kjønn er igrunnen ikke viktig, men hadde jo vært koselig med en av hver :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2007 Vi vil i hvertfall vite det. Har litt jentefølelser, men har alltid trod jeg skulle få gutt. Så vi får se. Fortsatt skremmende tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 6. desember 2007 #6 Del Skrevet 6. desember 2007 Første gangen visste vi ikke.. Denne gangen vil jeg vite, hvis det er mulig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå