Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Blir man egentlig mer vid etter en fødsel? Jeg har født to barn, og merker selv ingen forskjell, føler meg heller ikke vid. Trener hardt med relativt tunge vekter, ikke vaginal vekter altså. Jeg bruker muskellaturen min når jeg har sex, og mannen sier at han kjenner det veldig godt. Men til dere menn, er det stor forskjell?
Jalp Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Nei jeg synes ikke det. Dessuten mener jeg spørsmålet er ganske irrelevant i forhold til hva som er bra eller mindre bra. Parsex er samspill og da spiller man ut fra de forutseninger som eksisterer. Mennsekets fremste egenskap er tilpasningsdyktgheten. Men av en eller annen grunn så er vi visst ikke så flinke å bruke denne evnen i seksualiteten. Jeg er helt sikker på at du er helt glimrende slik du er.
Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Nei jeg synes ikke det. Dessuten mener jeg spørsmålet er ganske irrelevant i forhold til hva som er bra eller mindre bra. Parsex er samspill og da spiller man ut fra de forutseninger som eksisterer. Mennsekets fremste egenskap er tilpasningsdyktgheten. Men av en eller annen grunn så er vi visst ikke så flinke å bruke denne evnen i seksualiteten. Jeg er helt sikker på at du er helt glimrende slik du er. Takk for svar. Jeg føler at jeg er bra nok, har aldri fått noen klager. Er bare veldig nysgjerrig på om strammheten forandrer seg. Vi er skapt for å kunne føde, og noen føder et lass med barn. Tydeligvis så er ikke dette et problem heller.
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. desember 2007 #5 Skrevet 3. desember 2007 Jeg har født tre barn og får ofte høre hvor trang og god jeg er og hvor godt det strammer rundt kuken, så tror ikke du blir så mye mer videre. Jeg var ekstrem trang før fødselen med nr 1. Klarte nesten ikke å ha samleie, så jeg ble happy etterpå, der sex ble bedre
Gjest Gjest_kikki_* Skrevet 3. desember 2007 #6 Skrevet 3. desember 2007 Er det flere menn med erfaringer på dette området som har lyst til å svare?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #7 Skrevet 4. desember 2007 Er det flere menn med erfaringer på dette området som har lyst til å svare? Kona har født fem barn, de siste tvillinger, og den siste av dem i seteleie. Er like stram og god som noen gang.
Gjest Gjest_Live_* Skrevet 4. desember 2007 #8 Skrevet 4. desember 2007 Nå er ikke jeg mann, men jeg svarer på vegne av meg selv og min mann. Ja, det er annerledes enn før jeg fikk barn. Jeg føler det selv og mannen min sier det samme, selv om han mener det ikke er så stor forskjell som jeg mener at det er. Men jeg tror han sier det av høflighetsgrunner. Vi har ikke samme glede av sex som før fødselen noen av oss, så noe er garantert forandret hos meg.
Jonred Skrevet 4. desember 2007 #9 Skrevet 4. desember 2007 Min erfaring er at hun etter (to) fødsler i hvert fall ikke ble noe mindre trang. Heller tvert imot, vil jeg nesten si. Dette har sikkert sammenheng med den treningen hun har drevet etter fødslene.
Liskat Skrevet 4. desember 2007 #10 Skrevet 4. desember 2007 Man har jo muskler der nede som er ment for aa brukes Saa de aller fleste kan trene seg opp til aa bli stramme nok.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå