Gjest Étoile Skrevet 15. april 2003 #1 Skrevet 15. april 2003 Heisann! Bare lurer litt på hva dere driver med når dere surfer på nettet? (utenom KG selvfølgelig... ) Har du noen interessante tips å dele? Synes jeg er en utrooolig kjedelig og lite oppfinnsom nettsurfer... Leser mye nettaviser og sjekker ting og tang (når trikken går f.ex). Men når jeg virkelig kjeder meg vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal titte på... Hva er dine favoritter?
Gjest Admin'C Skrevet 15. april 2003 #2 Skrevet 15. april 2003 www.hardware.no nyheter og så hjelper jeg på forumet, under off topic så er det mye spm humorthread og slikt som det er mye morsomt på
jordbær Skrevet 16. april 2003 #3 Skrevet 16. april 2003 Spiller: www.123spill.com Leser nyheter.. Sitter på IRC, MSN og ICQ. Er på en del andre forum.. også hender det at jeg jobber:)
Gjest Admin'C Skrevet 16. april 2003 #4 Skrevet 16. april 2003 jeg spiller battlefield 1942 men det er jo et rent skytespill og det blir lett gris på nettet, kanskje the sims online hadde vært noe for deg, er en her som gjerne ville ha en norsk venn der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå