Gå til innhold

Feste for å ha trøketrommel oppå vaskemaskin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått en tørketrommel og kikket litt i bruksnavisningen. Der står det at ejg må ha et monteringssett for at man skal kunne sette den oppå. Mannen i butikken sa at man bare trengte sånne gumminkotter.. Må man virkelig ha sånt sett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår står bare rett oppå, ikke noen knotter eller noe. Tror det er ganske vanlig.

Skrevet

Vi kjøpte noe borrelås greier på Lefdal for at den skulle sitte bedre fast. Tørketrommelen vår er hvertfall større enn vaskemaskina så den sklei veldig lett. Og nå sitter den som støpt :fnise:

Skrevet

Ok. Har sånne føtter da, begynte bare å lure litt siden pappa sa at han i butikken heller ikke nevnte det. Bare de føttene.. Men da får jeg sette den opp så fort jeg får ordan vaskemaskinen. Fant ut at den står litt skevt men finner ikke skrutrekkeren til den.. Så må finne stor nok skiftenøkkel til å stille på beina..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Våres tørketrommel gikk i gulvet etter at vi kjøpte ny vaskemaskin med 1400 omdreininger!!! Anbefaler absolutt ekstra sikringstiltak!

Skrevet

Vi kjøpte en fleksibel ramme på Elkjøp. Det er en metallramme med en slags fjær i bakkant som holder maskinene på plass. Kostet et par hundrelapper tror jeg.

En annen fordel med denne er at man slipper at det samler seg masse lo og støv i glippen over vaskemaskinen/under tørketrommelen.

Skrevet

Må har vi rettet opp begge to hundre prosent og hittil har det gått bra. tilogmed når begge gikk samtidig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...