Miel Skrevet 3. desember 2007 #1 Skrevet 3. desember 2007 Jeg er på leting etter et smykkeskrin som er relativt stort, pent, og har smarte løsninger innvendig slik at ikke ringene flyter og kjedene floker seg. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? (Ikke nettbutikk, jeg må kunne klå på det før jeg bestemmer meg.)
Gjest Gjest_Mediocre_* Skrevet 3. desember 2007 #2 Skrevet 3. desember 2007 Synes jeg ser sånne overalt for tiden (iallefall i reklameaviser). Har et selv, det kjøpte jeg på veskebutikk. Der har de mange store fine. Hos gullsmed har de også.
Gjest HB Skrevet 3. desember 2007 #3 Skrevet 3. desember 2007 Jeg så et kjempestort et på Juvelen gullsmed på Strømmen storsenter forrige uke. Tror de fleste gullsmeder har ulike smykkeskrin. Hilsen Lille meg
Tull@ Skrevet 3. desember 2007 #4 Skrevet 3. desember 2007 Har du sett på produktene fra Muji? Muji føres hos åHléns i Oslo, vet ikke om det finnes i andre norske byer... Ellers så kan du se på: http://www.muji.co.uk/ De har mykkeskrin i litt mer moderne design i pleksiglass. Anbefalre på det sterkeste!
Aurela Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 De fleste veskebutikker har her i nærheten. Gullsmeder også.. Husker jeg kom over et for noen dager siden, men husker ikke hvor.. Kanskje VITA?? Nei, husker ikke. Jeg har kjøpt på veskebutikk hvertfall.
Gjest sara charlotte Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Hei du burde gå på gullsmed. Der har de mange fine. De fleste fører rikter svendsens smykkeskrin som er både i ekte skinn og imitert skinn. Har selv 2 derfra, vedlig fornøyd:) Men selvfølgelig, det er ikke billig. det ene jeg har kostet 700 og det andre 1350. Men jeg angrer ikke et sekund, de er så lekkre og flott:D
Miel Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Synes ikke jeg har sett noen fine noe sted, jeg. Har vært i både veskebutikker og et par gullsmeder, men jeg får vel tråle noen butikker til, da...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2009 #8 Skrevet 16. januar 2009 Sjekk på http://auksjon.qxl.no/ruslebiffen Flere skrin til hyggelige priser mvh ruslebiffen
Noli Skrevet 16. januar 2009 #10 Skrevet 16. januar 2009 Vet ikke hvor du bor i landet, men her har de utrolig vakre smykkeskrin: http://www.vikre.no/documents/silver/smykkeskrin.php
effy Skrevet 16. januar 2009 #11 Skrevet 16. januar 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg smykkeskrin på citybag. Der har de bra utvalg.
Hinata Skrevet 16. januar 2009 #12 Skrevet 16. januar 2009 Denne tråden er over ett år gammel, tipper hun har funnet seg noe på den tiden..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Jeg fant mange fine smykkeskrin hos www.zendi.no. Ser ut som de spesialiserer seg på smykkeskrin. De har i flere størrelser og farger, og bildene er veldig bra slik at du får et godt inntrykk av hvordan skrinene ser ut.
Miel Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 31. januar 2009 Denne tråden er over ett år gammel, tipper hun har funnet seg noe på den tiden.. Svarene er totalt uinteressante nå ja.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Svarene er totalt uinteressante nå ja. For deg ja.. Men ikke for meg som søker etter det samme.. NÅ.. Fant denne tråden når jeg googlet etter smykkeskrin.. Hvor fant du ditt da trådstarter?
Gjest Ingrid-84 Skrevet 7. februar 2009 #17 Skrevet 7. februar 2009 Jeg liker veldig godt de til Rikter Svendsen, de får du kjøpt på diverse gullsmeder. http://www.riktersvendsen.no//index.php?op...&Itemid=140
Brud-09 Skrevet 8. februar 2009 #18 Skrevet 8. februar 2009 For deg ja.. Men ikke for meg som søker etter det samme.. NÅ.. Fant denne tråden når jeg googlet etter smykkeskrin.. Hvor fant du ditt da trådstarter? Et alternativ til smykkeskrin er en korktavle med sånne tegnestifter som står ut. Jeg har det og nå bruker jeg mye mer av det jeg har. Bytter oftere også Hvis du bruker sånne tegnestifter kan du henge både smykker, armbånd og øredobber på de. Det var en smart løsning for meg i alle fall.
Miel Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 9. februar 2009 For deg ja.. Men ikke for meg som søker etter det samme.. NÅ.. Fant denne tråden når jeg googlet etter smykkeskrin.. Hvor fant du ditt da trådstarter? Jeg fant aldri noe hehe. Det skulle være gave til moren min, men hun er så sykt kresen, så jeg ga opp og kjøpte noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #20 Skrevet 9. februar 2009 Jeg vet akkurat hva du trenger!! Var selv lenge på jakt helt til jeg fant det ultimate vakreste smykkeskrin jeg kunne tenke meg! Den er stor, svart, blank og med masse herlige løsninger på plasser. Smykkeskrinet er fra Dyrberg Kern.. det er verdt en titt, jeg lover, det er absolutt helt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå